نویسنده ی متعهد نمادی از شهریاری و شکوهی از اقتدار…

نویسنده: مهرالدین مشید تعهد در قلمرو  ادبیات و رسالت ملی و…

اهداف حزب!

امین الله مفکر امینی      2024-12-04! اهـــــدافِ حــزبم بـــودست صلح وصفا ی مــردم…

پسا ۷ و ۸ ثور٬ در غایت عمل وحدت دارند!

در نخست٬ دین ماتریالیستی یا اسلام سیاسی را٬ بدانیم٬ که…

نگرانی ملاهبت الله از به صدا درآمدن آجیر فروریزی کاخ…

نویسنده: مهرالدین مشید پیام امیر الغایبین و فرار او از مرگ؛…

مدارای خرد

رسول پویان عصا برجان انسان مار زهرآگین شده امروز کهن افسانۀ کین،…

افراطیت و تروریسم زنجیره ای از توطیه های بی پایان

نویسنده: مهرالدین مشید تهاجم شوروی به افغانستان و به صدا درآمدن…

عید غریبان

عید است رسم غصه ز دلها نچکاندیم درد و غم و…

محبت، شماره یکم، سال ۲۷م

شماره جدید محبت نشر شد. پیشکش تان باد!

روشنفکر از نظر رفقا و تعریف ما زحمتکشان سابق

Intellektualismus. آرام بختیاری روشنفکر،- یک روشنگر منتقد و عدالتخواه دمکرات مردمی آرامانگرا -…

پیام تبریکی  

بسم‌الله الرحمن الرحیم اجماع بزرگ ملی افغانستان به مناسبت حلول عید سعید…

عید خونین

رسول پویان جهان با نـقـشۀ اهـریمنی گـردیـده پـر دعوا چه داد و…

بازی های ژیوپولیتیکی یا دشنه های آخته بر گلوی مردم…

نویسنده: مهرالدین مشید بازی های سیاسی در جغرافیای افتاده زیر پاشنه…

ادریس علی

آقای "ادریس علی"، (به کُردی: ئیدریس عەلی) شاعر و نویسنده‌ی…

گزیده‌ای از مقالهٔ «هدف دوگانهٔ اکوسوسیالیسم دموکراتیک»

نویسنده: جیسون هی‎کل ــ با گذشت بیش از دو دهه از…

مثلث خبیثه ی استخباراتی ایکه افغانستان را به کام آتش…

نویسنده: مهرالدین مشید اقنوم سه گانه ی شرارت در نمادی از…

اعلام دشمنی با زنان؛ زیر پرسش بردن اسلام و یا…

نویسنده: مهرالدین مشید رهبر طالبان از غیبت تا حضور و اعلان…

ګوند، ائتلاف او خوځښت

نور محمد غفوری  په ټولنیزو فعالیتونو کې د ګډون وسیلې   د سیاسي…

از روزی می‌ترسم 

از روزی می‌ترسم  که سرم را بر روی سینه‌ات بگذارم و تپش…

چرا نجیب بارور را شماتت و تقبیح نماییم ؟

                 نوشته ی : اسماعیل فروغی           به…

کهن افسانه ها

رسول پویان برآمد آفـتاب از مشـرق دل در سحـرگاهان شب یلـدای تار…

«
»

دموکراسی در آمریکا خیال‌بافی ناب است

استفان لیندمن/: آمادور نویدی

دمکراسی در آمریکا خیال‌بافی ناب است. وجود ندارد. پول‌دارهای بانفوذ همه‌کاره اند. مردم هیچ‌کاره اند. انتخابات هم زمانی‌که برگزار می‌شود مضحک‌ست. طبق معمول، همیشه کسب و کار کثیف برنده می‌شود… آمریکا، ناتو، اسرائیل و دیگر متحدان سرکش آن‌ها تنها شیاطین خالصی هستند که من می‌شناسم. ۱۱ سپتامبر به آمریکا اجازه داد تا جنگ ساختگی علیه ترور را راه اندازی کند، جنگی که ناشی از ترور علیه بشریت، حمایت از داعش، القاعده و دیگر گروه‌های تروریستی، و استفاده از آن‌ها به عنوان سربازان پیاده نظام امپریالیست است.

دموکراسی در آمریکا خیال‌بافی ناب است

استفان لیندمن

برگردان: آمادور نویدی

مصاحبه ادو مونتیسانی با استفان لیندمن

استفان لیندمن می گوید: « من هرگز زنده نمی‌مانم تا عدالت را (برای قربانیان) ۱۱ سپتامبر ببینم». ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، مسیر انسانیت را تغییر داده است، حتی اگرچه پس از شانزده سال هنوز هم (نتیجه تحقیقات) به اندازه کافی روشن نشده، اما آمریکا پایگاه‌های نظامی خود را در سراسر جهان به ۷۳۷ و بیش از ۲میلیون و نیم پرسنل در سراسر سیاره افزایش داده است، و جهان را به آن‌چنان جایی تبدیل نموده  که مملو از ترس و نفرت است.

استفان لیندمن، یکی از معتبرترین تحلیل‌گران جهان، با گزارش‌گر پراودا درباره عواقب حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ و انکار رئیس جمهور ترامپ در وعده و وعیدهای خود در طول کمپین انتخاباتی ریاست جمهوری جهت تحقیق درباره روزی صحبت می‌کند که، منجر به کشته شدن بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان گشته است، و تاکنون ضدونقیض گویی‌ها و دروغ‌های مشهود بی‌شماری به‌همراه داشته است.

ادو مونتیسانی: آقای استفان لیندمن، از شما جهت این مصاحبه بسیار تشکر می‌کنم. خوب، عواقب حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ برای آمریکا و جهان چه بوده است؟

استفان لیندمن: من ۱۱  سپتامبر را مادر تمام دروغ های ساختگی می دانم. این حمله  طرح ریزی شد تا واشنگتن بتواند جنگ‌های بی پایان پیش‌دستانه  خود را علیه کشورهای مستقل، یکی پس از دیگری براه بیندازد.

همه آن کشورهایی که آمریکا نمی‌تواند کنترل ‌کند، در برابر جنگ‌ یا انقلاب رنگی برای تغییر رژیم (رژیم چنج) آسیب‌پذیرند. نیروهای سیاه و جهنمی واشنگتن می‌خواهند تمام آن کشورها را به دست نشاندگان چاپلوس وخدمت‌گزار خود تبدیل سازند، منابع طبیعی آن‌ها را غارت نموده و به یغما ببرند، و مردمانشان را استثمار کنند.

ادو مونتیسانی: بحران کنونی هسته ای بین واشنگتن و پیونگ یانگ، تا اندازه زیادی، از عواقب ۱۱ سپتامبر‌ست، که رئیس جمهور آن‌زمان جورج بوش (پسر)، در سخن‌رانی وضعیت کشور خود (رئیس جمهور در جلسه مشترک نمایندگان مجلس نمایندگان و سنای کنگره آمریکا سخنرانی سالیانه انجام میدهند که اصطلاحا آن‌را سخنرانی وضعیت کشور آمریکا می‌خوانند – ویکی پیدیای فارسی)،  در سال ۲۰۰۲، کره شمالی را در لیست «محور شرارت» قرار داد…

استفان لیندمن: زخم کره شمالی از سال‌های  ۱۹۴۰ چرکین شده است، و به حادثه ۱۱ سپتامبر مربوط نیست، بجز برای قدرت‌ها در واشنگتن که کشورهای دیگر را رژیم‌های شیطانی می‌خوانند.

آمریکا، ناتو، اسرائیل و دیگر متحدان سرکش آن‌ها تنها شیاطین خالصی هستند که من می‌شناسم.

۱۱ سپتامبر به آمریکا اجازه داد تا جنگ ساختگی علیه ترور را راه اندازی کند، جنگی که ناشی از ترور علیه بشریت، حمایت از داعش، القاعده و دیگر گروه‌های تروریستی، و استفاده از آن‌ها به عنوان سربازان پیاده نظام امپریالیست است.

من مقالات زیادی درباره کره شمالی نوشته ام. جنگ‌ها، سلاح‌های هسته ای و قدرت‌مند را محکوم کرده ام، اما حق دفاع از خود جمهوری دمکراتیک خلق کره را برسمیت می‌شناسم.

جمهوری دمکراتیک خلق کره در طول تاریخ، هرگز به کشور دیگری حمله نکرده است. این‌که چرا از قدرت بازدارنده پیروی می‌کند تا کشور و رهبر خود را از نابودی نجات بخشد، بدین دلیل‌ست که واقعاً از حمله تهاجمی احتمالی آمریکا می‌ترسد.

ادو مونتیسانی: دونالد ترامپ در دوران کمپین انتخاباتی ریاست جمهوری گفت که، زمانی‌که انتخاب شود، درباره حادثه ۱۱ سپتامبر تحقیق خواهد کرد، او به عنوان رئیس جمهور چه کرده است: چرا فکر می‌کنید که او ناامید شده است؟

استفان لیندمن: همه سیاست‌مداران دروغ می‌گویند، ترامپ هم مانند بقیه است. بعلاوه، او با نیروهای سیاه و جهنمی در آمریکا هم‌کاری کرده است. او رهبری منتخب اما ضعیف برای برنامه آن‌هاست. همین امر برای رهبری کنگره و اغلب اعضای کنگره، هم‌گام  با دادگاه‌ها صدق می‌کند.

دمکراسی در آمریکا خیال‌بافی ناب است. وجود ندارد. پول‌دارهای بانفوذ همه‌کاره اند. مردم هیچ‌کاره اند. انتخابات هم زمانی‌که برگزار می‌شود مضحک‌ست. طبق معمول، همیشه کسب و کار کثیف برنده می‌شود.

ادو مونتیسانی: ما می‌بینیم که مردم نمی‌خواهند با حقیقت روبرو شوند، بویژه آمریکایی ها. بین مردم ۱۱ سپتامبر به تابویی تبدیل گشته است. مارک برگر به من گفت، «من بارها شنیده ام  ًاگر این واقعیت دارد [که یک دسیسه داخلی ست]، من دقیقاً نمی‌خواهم چیزی درباره اش بدانمً».  هر راست‌گویی که من با او مصاحبه یا صحبت کرده ام، شستشوی مغزی رسانه های اصلی و  موانع روانی را به عنوان ریشه‌های آن ذکر کرده است. شما درباره آن چه می‌توانید بگوئید؟

استفان لیندمن: دمکراسی در آمریکا خیال‌بافی ناب است. وجود ندارد. ثروت‌مندان قدرت‌مند همه‌کاره اند. رأی مردم بی‌فایده است. انتخابات هم زمانی‌که برگزار می‌شود مسخره ا‌ست. طبق معمول، بیزنس کثیف همیشه برنده می‌شود.

رسانه های بزرگ، بویژه نیویورک تایمز، واشنگتن پست که به سیا متصل اند، و اخبار تلویزیونی مسخره در آمریکا منفور هستند.

ادو مونتیسانی: آیا هنوز هم  به عدالت برای ۱۱ سپتامبر معتقدید؟

استفان لیندمن: من هرگز زنده نمی‌مانم تا عدالت را برای ۱۱ سپتامبر ببینم.

این مقاله اولین بار درگزارش پراواد منتشر شد.

http://www.pravdareport.com/world/americas/18-09-2017/138698-democracy_america-0/

درباره استفان لیندمن

استفان لیندمن در سال ۱۹۳۴ در شهر بوستون، ایالت ماساچوست بدنیا آمده است. در سال ۱۹۵۶ مدرک  لیسانس هنر را در دانشگاه هاروارد دریافت نمود. پس از آن در ارتش آمریکا دو سال خدمت کرد، سپس مدیریت ارشد را در مدرسه وارتون در دانشگاه پنیسیلوانیا در سال ۱۹۶۰ گرفت. پس از هفت سال کار به عنوان  تحلیل‌گر محقق بازار، به گروه بیزنس خانوادگی لیندمن در سال ۱۹۶۷ ملحق شد. او تا سال ۱۹۹۹ که باز نشسته شد در آن‌جا باقی ماند. در سال ۲۰۰۵ درباره مسائل مهم ملی و جهانی می نوشت. در سال ۲۰۰، میزبان رادیویی شد. لیندمن اکنون میزبان سه برنامه هفتگی ساعت اخبار رادیو مترقی در شبکه رادیویی مترقی  است. میهمانان برجسته شرکت می‌کنند. می‌توانید بطور زنده یا در آرشیو به آن برنامه ها گوش دهید. مسائل مهم ملی و جهانی مورد بحث قرار می‌گیرند. لیندمن برنده پروژه سانسور در سال ۲۰۰۸، و دریافت کننده جایزه کلوپ روزنامه نگاری بین المللی مجله مکزیکی سال ۲۰۱۱ است. جدیدترین کتاب او به عنوان سردبیر و نویسنده با عنوان «نقطه اشتعال در اوکراین: چگونه تلاش آمریکا برای هژمونی جهان را به جنگ جهانی سوم می کشاند». می باشد.

stephenlendman.org

lendmanstephen@sbcglobal.net

درباره ادو مونتیسانی

ادو مونیسانی، تحلی‌گری مستقل، محقق و روزنامه نگاری‌ست که کارهایش توسط سایت های تروث آوت/حقیقت آشکار، پراودا، تحقیقات جهانی/گلوبال ریسرچ، تله سور، ۱۱ سپتامبر دات اُرگ،  روزنامه برزیلی کاروس امیگوز، و بسیاری دیگر از انتشارات در سراسر جهان منتشر شده اند.

http://www.edumontesanti.skyrock.com

atedumontesanti@jornalista.me

برگردانده شده از:

Democracy in America Is Pure Fantasy: Stephen Lendman

By Stephen Lendman and Edu Montesanti

https://www.globalresearch.ca/democracy-in-america-is-pure-fantasy-stephen-lendman/5609830