به پیشواز اول می، روز جهانی همبسته‌گی کارگران

اعلامیه سازمان سوسیالیست‌های کارگری افغانستان اول ماه می، روز تجدید پیمان…

ناپاسخگویی به چالش های جهانی؛ نشانه های زوال تمدن غربی!؟

نویسنده: مهرالدین مشید بحران های جهانی پدیده ی تمدنی یانتیجه ی…

عشق و محبت

رسول پویان در دل اگـر عـشق و محبت باشد نجـوای دل آهـنـگ…

جهان در یک قدمی فاجعه و ناخویشتن داری رهبران سیاسی…

نویسنده: مهرالدین مشید افغانستان در حاشیه ی حوادث؛ اما در اصل…

چند شعر از کریم دافعی (ک.د.آزاد) 

[برای پدر خوبم کە دیگر نیست]  ترک این مهلكه با خون…

مکر دشمن

  نوشته نذیر ظفر با مکـــــر خصم ، یار ز پیشم…

نویسنده ی متعهد نمادی از شهریاری و شکوهی از اقتدار…

نویسنده: مهرالدین مشید تعهد در قلمرو  ادبیات و رسالت ملی و…

اهداف حزب!

امین الله مفکر امینی      2024-12-04! اهـــــدافِ حــزبم بـــودست صلح وصفا ی مــردم…

پسا ۷ و ۸ ثور٬ در غایت عمل وحدت دارند!

در نخست٬ دین ماتریالیستی یا اسلام سیاسی را٬ بدانیم٬ که…

نگرانی ملاهبت الله از به صدا درآمدن آجیر فروریزی کاخ…

نویسنده: مهرالدین مشید پیام امیر الغایبین و فرار او از مرگ؛…

مدارای خرد

رسول پویان عصا برجان انسان مار زهرآگین شده امروز کهن افسانۀ کین،…

افراطیت و تروریسم زنجیره ای از توطیه های بی پایان

نویسنده: مهرالدین مشید تهاجم شوروی به افغانستان و به صدا درآمدن…

عید غریبان

عید است رسم غصه ز دلها نچکاندیم درد و غم و…

محبت، شماره یکم، سال ۲۷م

شماره جدید محبت نشر شد. پیشکش تان باد!

روشنفکر از نظر رفقا و تعریف ما زحمتکشان سابق

Intellektualismus. آرام بختیاری روشنفکر،- یک روشنگر منتقد و عدالتخواه دمکرات مردمی آرامانگرا -…

پیام تبریکی  

بسم‌الله الرحمن الرحیم اجماع بزرگ ملی افغانستان به مناسبت حلول عید سعید…

عید خونین

رسول پویان جهان با نـقـشۀ اهـریمنی گـردیـده پـر دعوا چه داد و…

بازی های ژیوپولیتیکی یا دشنه های آخته بر گلوی مردم…

نویسنده: مهرالدین مشید بازی های سیاسی در جغرافیای افتاده زیر پاشنه…

ادریس علی

آقای "ادریس علی"، (به کُردی: ئیدریس عەلی) شاعر و نویسنده‌ی…

گزیده‌ای از مقالهٔ «هدف دوگانهٔ اکوسوسیالیسم دموکراتیک»

نویسنده: جیسون هی‎کل ــ با گذشت بیش از دو دهه از…

«
»

جنگ کووید: در پشت پرده چه می‌گذرد

C:\Users\User\Pictures\jan.jpg

فهرست بلند پزشکان و میکروبیولوژیست‌هایی که «بطرز مرموز فوت کردند»

اکنون دیگر کمتر کسی در این امر تردید دارد، که  «همه‌گیری» اعلام شده از سوی سازمان بهداشت جهانی، یک پردۀ ساتر برای پنهان کردن اهداف غیرپزشکی «بازسازی بزرگ» بود. در «مبارزه علیه همه‌گیری» تحت رهبری کمپانی‌های بزرگ داروسازی، برای وادار کردن پزشکان صادق به سکوت به هر کار دست می‌زنند. سازماندهان «همه‌گیری» و «مبارزان علیه همه‌گیری» نیز ابزاری مانند قتل برای تأثیرگذاری بر مخالفان دارند.

من پیشتر نوشتم(*)، که در سال‌های ٢٠٢٠- ٢٠٢١ تعدادی از رهبران مخالف واکسیناسیون مردم کشور خود مانند جون ماگفولی، رئیس جمهور تانزانیا، پیر نکورونزیا، رئس جمهور بروندی، آمبرونز ماندولا دلامینی، نخست وزیر سوازیلند، حامد باکایوکو، نخست وزیر ساحل عاج، جوو‌نل موئیز، رئیس جمهور هائیتی با زندگی وداع کردند. جوو‌نل موئیز کشته شد، بقیه بطور ناگهانی فوت کردند. به باور بسیاری از کارشناسان، مرگ این سیاستمداران شبیه اعدام بود.

این ظن وجود دارد که پزشکان و دانشمندان «دگراندیش» نیز می‌توانند کشته شوند. این موضوع از اواخر سال ٢٠٢١، پس از مرگ ناگهانی دکتر آندریاس نواک، شیمیدان مشهور آلمانی که منشاء طبیعی ویروس کووید-١٩ را زیر سؤال برد، قوت گرفت. در پاییز ٢٠٢٠، پلیس به خانه او حمله کرد و در را شکست. «گناه» دکتر عبارت از این بود که او با انتشار ویدیویی در ٢٣ نوامبر ٢٠٢١ گفت که در واکسن‌های ضد کووید هیدروکسید گرافن پیدا کرده است. این ماده که به صورت نانوذرات از طریق تزریق واکسن به بدن انسان وارد می‌شود، به شکل تیغ ریش‌تراش درمی‌آید. این «تیغ ریش‌تراش» برای همیشه در بدن انسان باقی می‌ماند و درون آن را از بین می‌برد. گمان می‌رود این ماده قبلا نیز در داروهای مصونیتی وجود داشته و یک شیمیدان آلمانی این موضوع را از طریق آزمایشات آزمایشگاهی ثابت کرده است. نواک سه روز بعد اعلام کشف خود بصورت کاملا مرموز فوت کرد. بنا به اظهارات همسر این دانشمند و دیگر شاهدان، او هیچ مشکل سلامتی نداشت، اما روز ٢۶ نوامبر ناگهان دچار نارسایی حاد تنفسی شد و چند ساعت بعد فوت کرد.

کمتر از یک ماه و نیم پس از مرگ نواک، در ماه ژانویه ٢٠٢٠ جهان از یک مرگ مشکوک دیگر خبردار شد. دومینیکو بیسکاردی- پزشک ایتالیایی درگذشت. گفته می‌شود مرگ او پس از اعلام برنامه‌اش مبنی بر مراجعه به دادگاه‌های اروپایی با در دست داشتن شواهد حاکی از آنچه که در به اصطلاح واکسن‌ها یافته بود، اتفاق افتاد. بیسکاری ۵٠ ساله هم مانند نواک هیچ مشکل سلامتی نداشت، اما ظاهراً بعلت نارسایی قلبی فوت کرد.

استفان استنفورد، پس از انجام تحقیقات روزنامه‌نگاری، به چنین نتیجه‌گیری رسید که از سلاحی به نام «تفنگ حمله قلبی» (heart attack gun) علیه نواک و بیسکاردی استفاده شده است. این سلاح به سفارش سازمان «سیا» ساخته شده است و قاتلانی که از آن استفاده می‌کنند، هیچ اثری از خود بجای نمی‌گذارند. استفان استنفورد در این باره، از جمله در مقالۀ منتشرۀ خود بتاریخ ١٨ ژانویه ٢٠٢٠ می‌نویسد: «صف بلند پزشکان، دانشمندان و میکروبیولوژیست‌های متوفی بطرز مرموز طی سال‌ها طولانی، نشانۀ دیگری از وقوع یکسری اتفاقات مرگبار در پشت صحنه است». استنفورد به یک مطلب مندرج در وب سایت «History of Yesterday» با عنوان «تفنگ حملۀ قلبی سیا» استناد می‌کند، که تاریخچۀ ساخت و استفاده از این سلاح مخفی را توضیح می‌دهد.

استفان استنفورد در مقالۀ دیگری تحت عنوان «آن‌ها پزشکان کووید را به قتل می‌رسانند»، قتل‌های مرموز پزشکان و میکروبیولوژیست‌ها (به ویژه ضد ویروس‌ها) از اواخر قرن بیستم را بررسی می‌کند. او می‌نویسد: «بهترین میکروبیولوژیست‌های ضد ویروسی جهان را می‌کشند. تا سال ٢٠٠۵، ۴٠ نفر و امروز، بیش از ١٠٠ نفر جان باخته است. بسیاری کشته ‌شده‌اند، بقیه در شرایط بسیار مشکوکی جان خود را از دست داده‌اند. مشخص است که همۀ آن‌ها روی پروژه‌های مخفی یا دولتی، پروژه‌های تحقیقاتی مربوط به ایجاد سلاح‌های بیولوژیکی و همه‌گیری‌های ویروسی که توسط دولت تامین مالی می‌شدند، کار می‌کردند. آیا آن‌ها «افشاگرانی» بودند که خیلی چیزها را می‌دانستند؟ چرا رسانه‌های اصلی این حوادث را بازتاب نمی‌دهند؟»

این هم فقط یک نمونه از قتل‌های مرموز تا پیش از «همه‌گیری»: در ١٩ ژوئن ٢٠١۵، جیمز بردستریت– پزشک مشهور، یکی از مخالفان سرسخت پزشکی آلوپاتیک (طب غربی)، حامی طب طبیعت درمانی، بنیانگذار و همکار «بنیاد دکتر خوش خبر» و مهمتر از همه، منتقد واکسیناسیون کودکان در ایالات متحده، در آمریکا ترور شد. پسر بردستریت در اثر واکسیناسیون از اوتیسم رنج می‌برد. این پدر دو بار در مجلس نمایندگان ایالات متحدۀ آمریکا در مورد رابطۀ بین واکسن و اوتیسم شهادت داد. جسد او (با گلوله در قفسۀ سینه) پس از حملۀ تنظیم‌کنندۀ داروسازی ایالات متحده به دفتر پزشکی وی در بوفورد- جورجیا و وجود داروهای غیرقانونی در آنجا، در برود ریور شهرستان رادرفورد، کارولینای شمالی پیدا شد. در گواهی رسمی فوت، خودکشی قید شد.

مرگ نواک و بیسکاردی را نویسندگانی مانند استیو کویل و ارین الیزابت مورد بحث قرار دادند. هر دوی آن‌ها سال‌هاست که در مورد مرگ مرموز پزشکان تحقیق می‌کنند.

استیو کویل از سال ١٩٩۴ «مرگ مرموز» پزشکان، میکروبیولوژیست‌ها و متخصصان بیماری‌های عفونی را ردیابی می‌کند. او مطالب مربوط به این موضوع را در وب سایت شخصی خود درج می‌کند. نام خوزه تریاس بتاریخ مرگ ١٩ مه ١٩٩۴، در اول فهرست استیو کویل ثبت است. تریاس به همراه همسرش- جولی ن. گیلبرت، مورد اعتماد تعدادی از بزرگترین سازمان‌های غیرانتفاعی آمریکا کشته شد. خود تریاس مشاور ارشد مؤسسه پزشکی هوارد هیوز، بزرگترین مؤسسه بشردوستانه آن زمان در آمریکا بود.

گفته می‌شود ارین الیزابت همسر جوزف مرکولا، پزشک مشهور آمریکایی، حامی طب جایگزین و مخالف واکسیناسیون است. او یک منبع اطلاعاتی بنام «Health Nut News» در اختیار دارد، که در آن فهرست پزشکانی را که نه تنها در ایالات متحدۀ آمریکا، حتی در کشورهای دیگر بطرز مشکوک فوت می‌کنند، ثبت می‌کند. به عنوان مثال، در اینجا ارین الیزابت طی مقاله‌ای به تاریخ ٢١ دسامبر ٢٠١٧ چنین پرسش‌هایی را طرح می‌کند: «چرا این ٨٠ دانشمند مُردند؟ چرا همۀ آن‌ها میکروبیولوژیست بودند؟» بررسی اجمالی: لیست کامل ٨٠ دانشمند متوفی همراه با عکس و جزئیات تکان‌دهنده». در فهرست تفصیلی شامل قربانیان دورۀ زمانی سال‌های ١٩٩۴ تا ٢٠٠۶ می‌باشد. این فهرست نه تنها متخصصانی از ایالات متحدۀ آمریکا، حتی از کشورهای دیگر (از جمله روسیه) را نیز شامل می‌شود.

ارین الیزابت معتقد است که آهنگ نابودی پزشکان «مخالف» در حال افزایش است. در حدود یک سال – از ژوئن ٢٠١۵ تا اوت ٢٠١۶ – ۶٠ نفر از دنیا رفت. در برخی موارد سخن از بیماری‌های گذرا و در یکسری موارد دیگر از قتل؛ از افراد مفقودالاثر، از حوادث ناخوشایند می‌رود. طبیعتاً ما فقط در مورد مرگ‌هایی صحبت می‌کنیم که نشانه‌هایی از قتل دارند. نفر اول در این لیست، جیمز برادستریت بوده و پس از او، دکتر سبی (Sebi) از هندوراس (متوفی در ۶ اوت سال ٢٠١۶) می‌باشد.

پی‌نوشت: البته، این سؤال هنوز در بسیاری از نشریات روشن نشده است: دستور قتل پزشکان و دانشمندان را چه کسانی صادر می‌کنند و چه کسانی این قتل‌ها را انجام می‌دهند ؟ این مسئلۀ فوق محرمانه است.

من در مورد روابط پنهانی بین مؤسسۀ ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی به رهبری دکتر فائوچی، و آزمایشگاهی در ووهان که ویروس کووید-١٩ از آنجا خارج شد، نوشتم. یک سازمان غیرانتفاعی بنام اتحادیۀ اکو هیلث (EcoHealth Alliance)، تحت رهبری فردی مشکوک به نام پیتر داشاک بین مؤسسۀ ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی و آزمایشگاه ووهان واسطه بود. در مقالۀ منتشر شده در وب سایت «Natural News» بتاریخ ٢۵ ژانویه، گفته می‌شود که پیتر داشاک، پژوهشگر در زمینۀ تقویت عملکرد، مأمور «سیا» می‌باشد؛ اتحادیۀ اکو هیلث صرفاً بعنوان «پوشش» برای اتحادیه نامگذاری شد». در این مقاله دلایل قوی برای اثبات اینکه پیتر داشاک نه فقط با آنتونی فائوچی، حتی با سازمان سیا نیز همکاری می‌کرد و اتحادیۀ اکو هیلث وظایف این سازمان اطلاعاتی را انجام می‌‌داد، ارائه شده است. مشارکت سازمان سیا در عملیاتی به نام «همه‌گیری کووید-۱۹» این احتمال را تقویت می‌کند که افراد مخالف واکسینه کردن می‌توانند بطور فیزیکی حذف شوند.

والنتین کاتاسانوف (Valentin Katasonov)

پروفسور، دکتر علوم اقتصادی، مدیر مرکز مطالعات اقتصادی «شاراپوف» روسیه،

مشاور اقتصادی اسبق دبیر کل سازمان ملل متحد، پژوهشگر مسائل پشت صحنه

منبع:

https://www.fondsk.ru/news/2022/01/29/kovid-vojna-chto-proishodit-za-kulisami-55438.html

ا. م . شیری

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

پی‌نوشت:

تسلیحات مورد استفاده در جنگ جهانی دوم بسیار پیشرفته‌تر و هلاکت‌بارتر از تسلیحات جنگ جهانی اول بودند.

تسلیحات جنگ سرد (جنگ جهانی سوم): تبلیغات دروغ، شایعه‌پراکنی، جعل اسناد، دستکاری شعور و بالاتر از همه، ابزارهای جنگ روانی، برتری و کارآمدی کامل خود را بر تمام تسلیحات جنگ‌های جهانی اول و دوم ثابت کردند. تجزیه و محو اتحاد شوروی از نقشۀ سیاسی جهان و اشغال و ویرانی تعدادی از کشورهای دیگر، مثال بارز تأثیرات مخرب تسلیحات جنگ سرد و یا بعبارتی، همان جنگ جهانی سوم بود .

دو سال گذشته بعد از شروع جنگ جهانی چهارم (جنگ میکروبی تحت عنوان کرونا) نشان داد که رزمندگان علیه بشریت جهان اکنون مغز‌ها را به میدان نبرد تبدیل کرده‌اند. جالب توجه این است که هر از چند گاهی، سلاح تازه‌تری را رونمایی می‌کنند: کرونای آلفا، بتا، گاما، دلتا، سویه انگلیسی، هندی، آفریقایی، نیویورکی، نروژی، قبرسی … و فعلا اومیکرون!

با وجود چنین تنوع تسلیحاتی در جنگ جهانی اخیر، بشریت قطعا پیروز نخواهد شد. طرفه اینکه، تمامی حاکمیت‌ها، اعم از مترقی یا مرتجع، در امر کنترل سیاسی- امنیتی جمعیت کشور تحت ادارۀ خود ذینفع‌اند.

١۴ بهمن- دلو ١۴٠٠

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 (*)- سیاست جهانی واکسیناسیون و مرگ در هاله‌ای از ابهام