نو کانتی ها،- مخالف سوسیالیسم و ماتریالیسم دیالکتیکی

neukantism.نو افلاتونی آرام بختیاری نو کانتی ها؛ نیم قرن میان مارکسیسم و…

غم دوشینه و سرنوشت نافرجام و دردناک مردم افغانستان

نویسنده: مهرالدین مشید کشتی شکستگانیم ای بادشرطه برخیز  باشد که باز بینیم …

برگردان شعرهایی از ژنرال پاییز

زنده‌یاد “محمدعمر عثمان” ملقب به “ژنرال پاییز” در سال ۱۹۵۷…

خلق در دانه لری - مرواریت های ناب

قۉشیق ( دو بیتی )   داکتر فیض الله ایماق باید گفت که،…

آشتی کردن طالبان با مردم افغانستان، راهی برای پایان جنگ…

نویسنده: مهرالدین مشید زهر پاشی های قومی و زبانی و توطیۀ…

 ترجمه‌ی شعرهایی از سردار قادر 

استاد "سردار قادر" (به کُردی: سه‌ردار قادر)، شاعر کُرد زبان،…

خموشی

 نوشته نذیر ظفر شــــــــد مــــدتی که ورد زبانم ترانه نیست آوای مــــن…

چشم براه وحدت

            چشمم براه  وحدت  پیوند وهمد لی جانم فدای وحدت وصد ق…

دوحه سر دوحه، پروسه های پیچیده و آرمانهای خشکیده 

نوشته از بصیر دهزاد  سومین کنفرانس در دوحه  درست سه هفته…

کور و نابینایان خرد

تقدیم به زن ستیز های بدوی و ملا های اجیر، آن…

فضیلت سیاسی و افغانستان

در نخست بدانیم٬ ماکیاولی در شهریار و گفتارها٬ در واقع…

بهای سنگین این خاموشی پیش از توفان را طالبان خواهند…

نویسنده: مهرالدین مشید طالبان بیش از این صبر مردم افغانستان را…

گلایه و سخن چندی با خالق یکتا

خداوندا ببخشایم که از دل با تومیخواهم سخن رانم هراسانم که…

(ملات گاندی در مورد امام حسین

باسم تعالى در نخست ورود ماه محرم و عاشوراء حسينى را…

جهان بی روح پدیداری دولت مستبد

دولت محصولی از روابط مشترك المنافع اعضاء جامعه می باشد٬ که…

ضانوردان ناسا یک سال شبیه‌سازی زندگی در مریخ را به…

چهار فضانورد داوطلب ناسا پس از یک سال تحقیق برای…

پاسخی به نیاز های جدید یا پاسخی به مخالفان

نویسنده: مهرالدین مشید آغاز بحث بر سر اینکه قرآن حادث است و…

طالبان، پناهگاه امن تروریسم اسلامی

سیامک بهاری شورای امنیت سازمان ملل: ”افغانستان به پناهگاه امن القاعده و…

  نور خرد

 ازآن آقای دنیا بر سر ما سنگ باریده عدوی جان ما…

عرفان با 3 حوزه شناخت/ ذهن، منطق، غیب

دکتر بیژن باران با سلطه علم در سده 21،…

«
»

ارتش سایبری شاهنشاهی، از کجا هدایت می شود ؟

http://radiokoocheh.com/article/238364

فرامرز دادرس، کارشناس اطلاعاتی- فرانسه

بررسی های اطلاعاتی – اینترنتی نشان می دهد؛ گروهی که خود را « ارتش سایبری شاهنشاهی ایران با استناد به  دستور و رهنمود شاهزاده رضا پهلوی » می نامد، وابسته به ارتش سایبری جمهوری اسلامی می باشد. این گروه خرابکار اینترنتی در چند ماه گذشته توانسته است، با نفوذ به کامپیوتر های ده ها تن از ایرانیان مخالف رژیم اسلامی در خارج از کشور، اطلاعات شخصی آنان را به سرقت ببرد. بیش این یک سال است که این گروه خرابکار پنهانی اقدام به سرقت اطلاعات کاربران اینترنتی ایرانی می کند ، ولی درتاریخ سوم فوریه 2014، با صدور بیانیه ای اعلام موجودیت کرد. این گروه خرابکار اینترنتی، زیر نظر ارتش سایبری جمهوری اسلامی ایران، در راستای ضربه زدن به اپوزیسیون ایرانی خارج از کشور راه اندازی شده است.

در هفدهم فوریه 2014، رضا پهلوی در تارنمای رسمی و صفحه فیس بوک خود نوشت: « چندی است که گروهی به نام « ارتش سایبری شاهنشاهی ایران» اعلام موجودیت نموده و با استناد به « دستور و رهنمود های شاهزاده رضا پهلوی» مبادرت به اقداماتی خارج از شئونات و اخلاق ایرانی می نماید. بدینوسیله به آگاهی هم میهنان میرساند که شاهزاده رضا پهلوی و دبیر خانه ایشان هرگونه ارتباطی با این گروه را تکذیب و شدیداً این قبیل اقدامات را محکوم می نماید».

بابک خسروی، یکی از اعضا و سخنگوی این گروه، که در سال گذشته به شورای ملی رضا پهلوی پیوسته بود، در طی سفر رضا پهلوی به لندن، در دوم فوریه 2014، با وی ملاقات کرد و عکسی به یادگار انداخت.

در لندن چند تن از اعضای این گروه خرابکار اینترنتی، موفق شدند با رضا پهلوی، عکس یادگاری بردارند و خود را طرفدار سلطنت جا بزنند. روز پس از این ملاقات،سوم فوریه 2014،  بیانیه ای در اینترنت از سوی بابک خسروی ، پخش شد و چنین تهدید کرد: « روز حساب نزدیک است ، ای کسانی که به قدرت مهر ایرانیان به پادشاهشان ایمان نیاورده اید ،من شما را بشارت میدهم ما فرزندان کوروش شما را دیوانه کرده ،تا خود از شدت ترس بمیرید. این پیام نیز از گفتار پاک ماست، صادقانه در راه میهن و پادشاه کوشا باشید. این پیام در صفحه فیس بوک، بابک خسروی منتشر و به وسیله ؛ اس ام اس برای برخی از ایرانیان ارسال شد.

در پشتیبانی از این تهدید اینترنتی و دیکتاتور ماًبانه، شخصی به نام امیر رضا سلیمانی، که از همکاران بابک خسروی می باشد، به همراه بیست ویک تن دیگر، پشتیبانی خود را از این تهدید اینترنتی، اعلام کردند. بخشی از این بیست و یک تن، به این گروه یاری می رسانند. فهرست نام های این اشخاص ذخیره شده است.

یکی از پشتیبانان تهدید اینترنتی نوشت: « از این ادبیات بسیار لذت میبرم». چند ماه پیش رضا پهلوی در یک گفتگوی تلویزیونی ارتباط خود را با شخصی که ” از این ادبیات لذت می برد ” نیز تکذیب کرده بود.

بابک خسروی، سخنگوی گروه خرابکار اینترنتی ارتش سایبری شاهنشاهی، مقیم انگلستان است، او پس از ملاقات و برداشتن عکس در کنار رضا پهلوی در پیامی در تاریخ سوم فوریه 2014، در صفحه فیس بوک خود ، نوشت: « من به عنوان آخرین یادآوری، از طرف کاوگان ایران، به شما و تمامی وطن پرستان عضو شورای ملی که به علت سوء تفاهم ،ناشی از عدم اطلاع از ثبت شورا در فرانسه، اقدام به همت و عمل در جهت ثبت در آلمان نموده اند، تا مراتب کارورزی خود را به جامعه شورای ملی ایران ، تحت رهبری پادشاه اعلام کنند، عرض میکنم، در صورت تمرد از فرمان ملوکانه، ضمن انکاک از آن مجموعه نه تنها برایتان آرزوی موفقیت نخواهم نمود، سریعاً نسبت به این مطلب موضع مخالف گرفته، بدیهی است عواقب آن به عهده عناصر نابخرد نوشته خواهد شد. بابک خسروی»

این گروه خرابکار، از جنگ حیدری- نعمتی که میان طرفداران رضا پهلوی وجود دارد، سوء استفاده کرد و موفق شد به کمک رقبا! در خرابکاری های اینترنتی خود موفق شود.

این گروه از این فرصت بهره برد و به کامپیوتر دو تن از مسئولین شورای ملی پاریس نیز دستبرد زد، و به این ترتیب به نام و نشانی و ایمیل هایی که در فهرست  دبیرخانه رضا پهلوی ذخیره شده بودند، دست یافت.

در گزارش زیر، نام امیر رضا سلیمانی که تاکنون به عنوان یکی از خرابکاران شناسایی شده است به همراه  نشانی محل اقامت و نقاطی که او از آن محل ها مبادرت به هک کردن کامپیوتر شخصی یکی از ایرانیان مقیم آلمان نموده است، دیده می شود. این کامپیوتر که در آلمان قرار دارد، در دو نوبت به فاصله یک ماه، در تاریخ های 25 نوامبر و 25 دسامبر 2013، از دو نقطه شهر لیورپول در انگلستان با فرستادن “ تروجان “ هک شده بود. امیر رضا سلیمانی، در انگلستان پناهجو می باشد.

امیر رضا سلیمانی، بشدت زیر نفوذ بابک خسروی، می باشد. این گروه مدارک شخصی یکی از ایرانیان مقیم آلمان را در اینترنت انتشارداد. در یازدهم فوریه 2014، ایرانی که  قربانی این سرقت اینترنتی قرار گرفته  بود با ارسال ایمیلی به  دفتر رضا پهلوی، از گروه به ظاهر طرفدار وی شکایت کرد.

 امیر رضا سلیمانی، که از پیامد های این خرابکاری اینترنتی نگران شده بود برای از میان بردن رد پای خود با ارسال پیامی مدعی شد که تلفن همراه او به سرقت رفته و او مسئول خرابکاری نمی باشد. سلیمانی نوشت: « حساب فیس بوک من در بدلیل سرقت تلفن همراهم در دوازده ساعت گذشته توسط عده ای مردم آزار از دست من خارج شده بود. اگر در ساعات گذشته پیامی ، مطلبی چیزی از من دریافت کرده بوده اید، از طرف آن عده مردم آزار بوده و نه من. همینطور اگر از طرف من تماسی با اس ام اسی داشتید نیز بدلیل سرقت تلفن همراه من صورت گرفته که باز هم پوزش میخواهم. سپاس »

این گروه در یک عملیات خرابکاری اینترنتی، در تاریخ پانزدهم فوریه 2014، با شکست روبرو شد و دو روز پس از این شکست و در اعتراض به این عمل از سوی چند چهره اپوزیسیون، رضا پهلوی با صدور بیانیه رسمی در تارنمای خود هرگونه ارتباط  با این گروه را تکذیب کرد. آخرین ماًموریت این گروه سایبری حمله به تارنما، صفحه فیس بوک فرهنگ ایران و صفحه ویکی پدیای مدیراین تارنما، فرامرز دادرس بود.

 

بابک خسروی کیست ؟

بابک خسروی، مدعی است که درس خوانده دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد. بررسی ها نشان داده است که وی پیش از پناهنده شدن به کشور انگلستان، مدتی کارمند شرکت مهندسی جُنگ صنعت، بوده است، این شرکت در زمینه آب و فاضلاب، فعالیت می کند. شرکت مهندسی جُنگ صنعت ،از شرکت های وابسته به خاندان هاشمی رفسنجانی می باشد.

بابک خسروی، مدعی است که  در خیزش مردمی تابستان 1388، شرکت داشته است. ردیابی ها نشان می دهد که او در یک پیام اینترنتی از آغاز به کار سایت اینترنتی خط سبز خبر داده است.

 پیام های بابک خسروی از محلی در خیابان عبدالمالکی، درمنطقه لاله زار نو تهران ارسال می شده است.

پس از خروج از ایران،  بابک خسروی، به سلطنت طلب تند رو ! تبدیل شد و پوستری از خود درست کرد، که در آن عکس وی در کنار عکس های رضا پهلوی و دختر بزرگ او دیده می شود. خسروی برای فریب مردم و هواداران رضا پهلوی، پوستر خود را در سطح گسترده ای در اینترنت پخش کرد و با همین ترفند با دیگر سلطنت طلبان افراطی و مشکوک! سر دوستی و همکاری  باز کرد.

بابک خسروی، چند سایت و، وبلاگ با نام های گوناگون در اینترنت به راه انداخته و ظاهراً در آن ها تبلیغات افراطی سلطنت طلبانه انجام می دهد. نام این سایت ها؛ سامانه پادشاهی ایران، ایران نه ، ایرانستان! می باشد. از این شخص شماره تلفن و ایمیلی در انگلیس به دست آمده است:

امیر رضا سلیمانی کیست؟

امیر رضا سلیمانی، متولد سال 1355، می باشد، وی و همسرش در دهم آوریل 2012، از دولت انگلستان درخواست پناهندگی کرده اند. او در بازجویی ها گفته بود که در تاریخ نهم آوریل 2012، به طورقاچاق به انگلستان وارد شده و روز بعد، دهم آوریل 2012، خود را به ماًمورین اداره پناهندگی معرفی کرده است. در نوامبر 2012، گزارش دادگاه اداره مهاجرت انگلیس، به نکات مهمی در پرونده امیر رضا سلیمانی، اشاره کرد.

بررسی های پلیس انگلستان نشان می دهد که امیر رضا سلیمانی و هدا، همسر وی ، در ژانویه 2012، یعنی سه ماه پیش از تاریخ در خواست پناهندگی از کشور انگلستان، با پاسپورت های جعلی و با نام های دیگری به سفارت آمریکا در انگلیس رفته و درخواست ویزا به مقصد آمریکا نموده اند.

سلیمانی در پرونده درخواست پناهندگی خود ادعا کرده بود که در اینترنت مطالب ضد اسلامی منتشر می کرده وعلیه جمهوری اسلامی فعالیت داشته است و به همین دلیل در تاریخ هجدهم  مارس 2012، ماًمورین جمهوری اسلامی به خانه او ریخته اند و قصد دستگیری وی را داشته اند، ولی سلیمانی و همسرش موفق به فرار شده اند. در اینجا دروغ سلیمانی فاش می شود، چون پلیس انگلستان که سفارت آمریکا را زیر نظر داشته است، از اقدام سلیمانی و همسرش برای اخذ ویزای آمریکا آگاه بوده است. این مطلب در گزارش اداره مهاجرت انگلیس، درج شده است

سلیمانی، در سال 2002 ، ده سال پیش از این تاریخ، با پاسپورت های جمهوری اسلامی و با نام دیگری به انگلستان وارد شده و تقاضای پناهندگی سیاسی نموده است، این تقاضای وی رد شده بود. سلیمانی، به اداره مهاجرت انگلیس گفته است؛ پس از جنبش سبز بین سال های 2009 تا 2012، با پاسپورت جعلی و نام دیگری به خارج از ایران رفته و کار می کرده است و هر چند گاهی به طور پنهانی به ایران رفت و آمد می کرده است. او خود را تحصیل کرده رشته کامپیوتر معرفی می کند. سلیمانی می گوید؛ مدتی در آمریکا بسر برده و در آنجا کار می کرده است.

چند ایرانی دیگر مشکوک به همکاری با، بابک خسروی و امیر سلیمانی، در کشور های سوئد، نروژ، آلمان، فرانسه و ترکیه، شناسایی شده اند. به تازگی یک همکار دیگر آنان که مدتی در بیت آیت الله دستغیب، مسؤل کامپیوتر بوده است، به ترکیه آمده و درخواست پناهندگی کرده است.