ریباز سالار

آقای "ریباز سالار" (به کُردی: ڕێباز سالار) با نام کامل…

تهاجمی خونین و آغاز مداخله ها و پایان حاکمیت ملی…

نویسنده: مهرالدین مشید تهاجمی که افغانستان را به میدان جنگ های…

میا پیشم!

امین الله مفکرامینی        2024-28-12! میا پیشم تو دلـــدارممزن زخمه دلی زارم رهی دوستی…

شماره چهارم سال ۲۷ م محبت

شماره چهارم سال ۲۷ م محبت از چاپ برآمد. پیشکش می…

دولت پدیده عقلی – تحلیل موردی حمله پاکستان در ولایت پکتیکا

دولت پدیده قوم و یا دینی مطلق نیست. و دین…

هر شکستی ما را شکست و هیچ شکستی شکست ما…

نویسنده: مهرالدین مشید با تاسف که تنها ما نسل شکست خورده…

نوروز نبودت

- بیژن باران چه کنم با این همه گل و…

عرفان در مغز

دکتر بیژن باران     لامارک 200 سال پیش گفت: به پذیرش…

نماد های تاریخی- ملی و نقش آن در حفظ هویت…

نور محمد غفوری اشیاء، تصاویر، نشان‌ها، مفاهیم، یا شخصیت‌هایی که نمایانگر…

در دنیای دیجیتالی امروز، انسان‌ها به مراتب آسیب پذیرتر شده…

دیوارها موش دارند و موش‌ها گوش! این مثل یا زبانزد عام…

خالق تروریستهای اسلامی؛ الله است یا امریکا؟

افشاگری جسورانه از ژرفای حقیقت سلیمان کبیر نوری بخش نخست  درین جا می…

چگونه این بار حقانی ها روی آنتن رسانه ها قرار…

نویسنده: مهرالدین مشید از یک خلیفه ی انتحاری تا "امید تغییر"…

شب یلدا 

شب یلدا شبی شور و سرور است  شب تجلیل از مدت…

سجده ی عشق!

امین الله مفکر امینی      2024-21-12! بیا کــــه دل ز تنهایــی به کفیدن…

فلسفه کانت؛ تئوری انقلاب فرانسه شد

Immanuel Kant (1724-1804) آرام بختیاری  نیاز انسان عقلگرا به فلسفه انتقادی. کانت (1804-1724.م)،…

حال: زمانست یا هستی؟

بیت: غم فردا، کز غصه دیروز ریزد به هجوم انرژی، کشف زمان…

درختی سرشار از روح حماسی  و جلوه های معبودایی

نویسنده: مهرالدین مشید تک "درخت توت" و دغدغه های شکوهمند خاطره…

کهن میلاد خورشید 

رسول پویان  شـب یلـدا بـه دور صندلی بـسـیار زیبا بود  نشـاط و…

مبانی میتودیک طرح و تدوین اساسنامهٔ سازمانهای مدنی

نور محمد غفوری شاید همه خوانندگان محترم روش تحریر و طُرق…

انحصار طلبی ملا هبت الله، کشته شدن حقانی و سرنوشت…

نویسنده: مهرالدین مشید ختلاف های درونی طالبان و کش و قوس…

«
»

دستگرد اصفهان همچنان قربانی می گیرد

این واقعه بار دیگر تاکیدی است که این حاکمیت ارتجاعی تنها و تنها با قیام سراسری و انقلابی رفتنی است و این سرنوشت محکوم چنین حاکمیتی است و مردم کشورمان تنها نیرویی هستند که میتوانند چنین سرنوشتی را برای رژیم حاکم رقم بزنند

ایام یادبود قربانیان جمهوری اسلامی در دهه شصت و تابستان 67 را سپری میکنیم و جمهوری اسلامی همچنان از میان معترضان و دگر اندیشان قربانی میگیرد. هنوز اسناد و مدارک مربوط به کشتار زندانیان سیاسی در سال 67 بقلم فرخ حیدری رد سایت گزارشگران دیده میشود و هنوز یاد پر شمار ارمانخواه ازادی طلب و برابری خواه که در این ایام بقتل رسیدند طنین افکن است. امروز نیز اطلاع یافتیم که مصطفی صالحی از معترضان دیماه سال 1396 که متهم به قتل یکی از نیروهای سپاه پاسدارن بوده است , اعدام شده است. مصطفی صالحی این اتهام را رد کرده بود. بر ما زندانیان سیاسی آندوران کاملا روشن و واضح است که تحت شکنجه اعترافات بسیاری گرفته میشود که در عالم واقعیت اتفاق نیافتاده است. این اقاریر برای خلاص شدن از درد وحشتناک ناشی از شکنجه های متنوع و از جمله شلاق زدن ها و فشارهای روحی صورت می پذیرد و متهم هرگز به پذیرفتن اتهامات دیکته شده نیست.پرونده سازی از جمله تخصص های دیرباز مزدورانی است که در خدمت رژیم حاکم  و در قامت  بازجو و بازپرس و شکنجه گر در رکاب نظام جمهوری اسلامی هستند.پیش از این گزارشاتی از انتقال وی به سلولهای انفرادی از سوی منابع حقوق بشری منتشر شده بود. علیرغم اعتراض میلیونی در شبکه های مجازی اما مصطفی صالحی اعدام شد و نشاندهنده این است که جمهوری اسلامی برای افکار عمومی داخلی و بین المللی احترامی قائل نیست. این واقعه بار دیگر تاکیدی است که این حاکمیت ارتجاعی تنها و تنها با قیام سراسری و انقلابی رفتنی است و این سرنوشت محکوم چنین حاکمیتی است و مردم کشورمان تنها نیرویی هستند که میتوانند چنین سرنوشتی را برای رژیم حاکم رقم بزنند.

بهروز سورن