چرا طالبان توانستند شب در میان نیمی از ولسوالی های کشور را اشغال کنند؟
ص. ازهر در مدت بیشتر از دو ماه اخیر، بعد از برامدن نیروهای امریکا و ناتو، طالبان توانستند در حدود دوصد ولسوالی را تصرف کنند. شکی نیست که کمی شمار رزم آوران آزموده، نبود تسلیحات سنگین و راکت های دورزن، ناتوانی نیروهای هوایی و مدافعه هوایی، نارسایی در کشف نظامی هوایی و زمینی، نبود استخبارات…
بیشتر بخوانید





