کهن افسانه ها

رسول پویان برآمد آفـتاب از مشـرق دل در سحـرگاهان شب یلـدای تار…

مهدی صالح

آقای "مهدی صالح" با نام کامل "مهدی صالح مجید" (به…

جنگ های جدید و متغیر های تازه و استفادۀ ی…

نویسنده: مهرالدین مشید تعامل سیاسی با طالبان یا بازی با دم…

                    زبان دری یا فارسی ؟

میرعنایت الله سادات              …

همه چیز است خوانصاف نیست !!!

حقایق وواقعیت های مکتوم لب می کشاید  نصیراحمد«مومند» ۵/۴/۲۰۲۳م افغانها و افغانستان بازهم…

مبانی استقلال از حاکمیت ملی در جغرافیای تعیین شده حقوق…

سیر حاکمیت فردی یا منوکراسی تا به حاکمیت مردمی و…

نوروز ناشاد زنان و دختران افغانستان و آرزو های برباد…

نویسنده: مهرالدین مشید طالبان در جاده های کابل پرسه می زنند؛…

زما  یو سم تحلیل چې غلط؛ بل غلط تحلیل چې…

نظرمحمد مطمئن لومړی: سم تحلیل چې غلط ثابت شو: جمهوریت لا سقوط…

کابل، بی یار و بی بهار!

دکتر عارف پژمان دگر به دامنِ دارالامان، بهار نشد درین ستمکده،یک سبزه،…

ارمغان بهار

 نوشته نذیر ظفر. 1403 دوم حمل   هر بهار با خود…

چگونه جهت" تعریف خشونت" به تقسیم قوای منتسکیو هدایت شدم!

Gewaltenteilung: آرام بختیاری نیاز دمکراسی به: شوراهای لنینیستی یا تقسیم قوای منتسکیو؟ دلیل…

تنش نظامی میان طالبان و پاکستان؛ ادامۀ یک سناریوی استخباراتی

عبدالناصر نورزاد تصور نگارنده بر این است که آنچه که میان…

بهارِ امید وآرزوها!

مین الله مفکر امینی        2024-19-03! بهار آمــــد به جسم وتن مرده گـان…

از کوچه های پرپیچ و خم  تبعید تا روزنه های…

نویسنده: مهرالدین مشید قسمت چهارم و پایانی شاعری برخاسته از دل تبعید" اما…

سال نو و نو روز عالم افروز

 دکتور فیض الله ایماق نو روز  و  نو  بهار  و  خزانت …

میله‌ی نوروز

یاران خجسته باد رسیده‌ است نوبهار از سبزه کوه سبز شد…

تحریم نوروز ، روسیاهی تاریخی طالبان

                 نوشته ی : اسماعیل فروغی        در لیست کارنامه های…

طالب چارواکو ته دريم وړانديز

عبدالصمد  ازهر                                                                       د تروو ليموګانو په لړۍ کې:           دا ځلي د اقتصاد…

    شعر عصر و زمان

شعریکه درد مردم و کشور در آن نبوُدحرف از یتیم…

مبارک سال نو

رسول پویان بهـار آمد ولی بـاغ وطـن رنگ خـزان دارد دم افـراطیت…

«
»

فریادی برای انسانیت

 توطئۀ حملۀ شیمیایی دروغین آمریکا در سوریه را افشاء کنیم(بفارسی و انگلیسی): فرح نوتاش – جبهۀ جهانی ضد امپریالیست – قدرت زنان، و اگر می خواهید جلوی ایران را بگیرید، ادلب را نجات دهید

اوائل امسال پرزیدنت ترامپ اظهار کرده بود که مایل به تخلیه کلیه قوای نظامی آمریکا از سوریه است. اما صهیونیست های آمریکا اورا متقاعد به ماندن در سوریه و حمله به قوای حکومت سوریه کرده اند. صهیونیست های آمریکا او را به ریاست جمهوری آمریکا ارتقاء داده اند تا انجام کارهای کثیفی مثل انتقال سفارت آمریکا  از تل آویو به ارشلیم و تأیید اسرائیل به عنوان کشور جهود را به او محول کنند. کارهایی که هیچ کدام ازرئیس جمهوران آمریکا انجام آن را نپذیرفته اند. از آنجایی که او قبلا فعال سیاسی نبوده است ، نمیداند در صحنۀ سیاست چه می گذرد. او نمی داند که تحت سوء استفاده و باج گیری است. صهیونیست ها او را از همه طرف تحت فشار گذارده اند تا آرزوهای کثیف خود را بر آورده کنند. و او دلش خوش است که رئیس جمهور آمریکا است. او کار هایی را انجام می دهد که وادار به انجامش کرده اند، مثل حملۀ مشترک آمریکا  با فرانسه و بریتانیا پارسال به سوریه. حمله ای که بر اساس حملۀ شیمیایی دروغین کلاه سفید ها به صحنه آورده شده بود. و زمانی که ترامپ از صهیونیست ها فرمان نمی برد او را با جنجال رسوایی های جنسی و تهدید استیضاح از طرف اف بی ای -سی آی ای-کنگرۀ آمریکا و وزارت دادگستری آمریکا ضایع می کنند.  صهیونیست های آمریکا ترامپ را همچون ماسک بر صورت دارند و به جنگ افروزی هایشان تحت نام ترامپ ادامه می دهند. بمباران بی وقفۀ سوریه توسط اسرائیل،  گواه روشن این واقعیت است.

فریادی برای انسانیت

توطئۀ حملۀ شیمیایی دروغین آمریکا در سوریه را افشاء کنیم

 

فرح نوتاش              جبهۀ جهانی ضد امپریالیست           قدرت زنان             وین 15 اوت 2018

 

فتنۀ آمریکای صهیونیست در تغییر نقشۀ کشورهای خاور میانه و ایجاد کشوری جدید از دو کشور عراق و سوریه با نام خلافت شام وعراق تحت سلطۀ آمریکا، شکست خورده است. طرح خلافت شام وعراق با تقلیدی از خلافت شام در 1300 سال پیش، اوائل اسلام ، بسیار عقب افتاده طرح ریزی شده بود.

لشکر اسلامیستی آمریکای صهیونیست ، از تمام ایالات و شهرهای سوریه جارو شده است. لشکری که از جوانان مسلمان کم سواد و گاهی غیر مسلمانان از 60 کشورجمع آوری شده ، در مساجد اروپا شستشوی مغزی شده و سپس در پایگاه های نظامی آمریکا در ترکیه و اردن تحت تعلیم مستقیم افسران آمریکایی قرار گرفته و سپس با خوراندن قرص های روان گردان تبدیل به هیولا می شدند.

75000 نفر از این جنگجویان اسلامیستی و خانواده هایشان توسط ارتش سوریه به استان ادلب در شمال سوریۀ و همسایگی ترکیه عقب رانده شده اند.

قبول این شکست های تلخ برای صهیونیست های آمریکا قابل تحمل نیست. از این رو توطئۀ جدیدی را برای درهم شکستن مقاومت حکومت سوریه براه انداخته اند. ارجاع به قانون منع سلاح های شیمیایی سازمان ملل را، بهانۀ حمله به سوریه کرده اند. حمله برای برندۀ نهایی شدن این جنگ، که از 2011 تا به امروز بطول انجامیده است.

فیلم برداری از این حملۀ نمایشی شروع شده است و تا کنون 9 فیلم  برای فرستادن به دولت های غربی و رسانه ها تولید شده است. سازمان کلاه سفیدها که توسط انگلیس ایجاد شده است،

در ماه اوت و سپتامبر 44 کودک سوریه ای را ربوده که از آنان به عنوان قربانیان این حملۀ شیمیایی جعلی فیلم برداری کند. منظور آنان از این اقدام آماده سازی اذهان عمومی برای حملۀ جمعی امپریالیست ها به سوریه و براندازی و تغییر حکومت سوریه است.

به دلیل وجود امپریالیست ها در جهان، دفاع از مرزها و حفظ تمامیت ارزی کشور ها وظیفۀ هر حکومت است چون امپریالیست ها با چشمی بر غنائم و منابع ملل، برنامه های هجوم و غارت ممالک را طرح ریزی می کنند، مثل فلسطین، افغانستان و عراق و …

بنابراین وظیفۀ دولت سوریه، پاک سازی ادلب از وجود اسلامیست های آمریکا است.

برای یافتن راه حل صلح آمیز، پوتین و اردوغان هفتۀ پیش دیداری در تهران با دولت ایران داشته اند. اردوغان که در رابطه با کردها یک اسلامیست ناسیونالسیت دو آتشه است، در مورد مسئلۀ سوریه درست مثل یک دلال خرده پا چانه می زند. او می خواهد اسلامیست های آمریکا بعنوان اپوزیسیون ترکیه در ادلب بمانند. در جایی که این اسلامیست تروریست ها جمع آوری شده از 60 کشور و تحت فرمان آمریکا -اسرائیل هستند. پس چطور می توان آنان را به عنوان اپوزیسیون سوریه پذیرفت؟! تمام آنان تحت نظر نیروهای بین المللی باید از سوریه بیرون ریخته شوند.

اوائل امسال پرزیدنت ترامپ اظهار کرده بود که مایل به تخلیه کلیه قوای نظامی آمریکا از سوریه است. اما صهیونیست های آمریکا اورا متقاعد به ماندن در سوریه و حمله به قوای حکومت سوریه کرده اند. صهیونیست های آمریکا او را به ریاست جمهوری آمریکا ارتقاء داده اند تا انجام کارهای کثیفی مثل انتقال سفارت آمریکا  از تل آویو به ارشلیم و تأیید اسرائیل به عنوان کشور جهود را به او محول کنند. کارهایی که هیچ کدام ازرئیس جمهوران آمریکا انجام آن را نپذیرفته اند. از آنجایی که او قبلا فعال سیاسی نبوده است ، نمیداند در صحنۀ سیاست چه می گذرد. او نمی داند که تحت سوء استفاده و باج گیری است. صهیونیست ها او را از همه طرف تحت فشار گذارده اند تا آرزوهای کثیف خود را بر آورده کنند. و او دلش خوش است که رئیس جمهور آمریکا است. او کار هایی را انجام می دهد که وادار به انجامش کرده اند، مثل حملۀ مشترک آمریکا  با فرانسه و بریتانیا پارسال به سوریه. حمله ای که بر اساس حملۀ شیمیایی دروغین کلاه سفید ها به صحنه آورده شده بود.

و زمانی که ترامپ از صهیونیست ها فرمان نمی برد او را با جنجال رسوایی های جنسی و تهدید استیضاح از طرف اف بی ای -سی آی ای-کنگرۀ آمریکا و وزارت دادگستری آمریکا ضایع می کنند.

صهیونیست های آمریکا ترامپ را همچون ماسک بر صورت دارند و به جنگ افروزی هایشان تحت نام ترامپ ادامه می دهند. بمباران بی وقفۀ سوریه توسط اسرائیل،  گواه روشن این واقعیت است.

در روز های اخیر دو اتفاق بسیار مهم در اخبار جاری شده است.

ژان کلود یونکر، پرزیدنت اتحادیۀ اروپا اعلان کرده است که اتحادیۀ اروپا 10000 سرباز جدید برای حفاظت از مرزهای اروپا خواهد گمارد.

انگلا مرکل، صدراعظم آلمان اجازۀ ورود نیروهای نظامی آلمان به سوریه را در صورت بکار گیری دولت سوریه از سلاح شیمیایی صادر کرد.  

ولی توطئۀ حملۀ شیمیایی توسط کلاه سفید ها انگلیس، افشاء شده است. و 9 فیلم تهیه شده است. پس چرا آلمان وارد جنگ ناعادلانه علیه حقوق مردم سوریه می شود؟ درجایی که اتحادیۀ اروپا عزم حفاظت بیشتر از مرزهای خود را دارد؟!

اگر آلمان وارد جنگ بشود جنگ به اروپا هم سرایت خواهد کرد. بنابراین ، این اقدام آلمان باید فورا توسط آلمان ها متوقف شود.

و قبل از این که اتحادیۀ اروپا از مرزهایش حفاظت بیشتری به عمل آورد باید از ناتو خارج شود. اگر پناهنده نمی خواهد پس نباید به وطن ملل دیگرحمله کند.

توطئۀحملۀ شیمیایی دروغین، باید برای مردم جهان افشاء شود.

تمامیت ارزی سوریه باید محترم شمرده شود.

خیزش شعله های جنگ جهانی سوم باید فورا متوقف شود.

womens-power.farah-notash.com

http://www.farah-notash.com

Women’s Power

 

مقالۀ «  اگر می خواهید جلوی ایران را بگیرید ادلب را نجات دهید » که در 13 سپتامبر در روزنامۀ صهیونیستی نیویورک تایمز چاپ شده است به دو دلیل  از اهمیت برخورداراست.

https://www.nytimes.com/2018/09/13/opinion/trump-syria-idlib-assad.html?rref=collection%2Fsectioncollection%2Fopinion-columnists

 

1- سندی است علنی از دستورتحریک آمیز صهیونیست ها به ترامپ برای ادامۀ جنگ و تجاوز به ایالتی در سوریه .

2- در میان لیست بازنده ها،  نام اروپا هست و لی نام آمریکا دیده نمی شود. نویسنده سعی در تحریک اروپا علیه سوریه و ایران و پنهان کردن چهرۀ آمریکای فتنه گر و بازندۀ واقعی است.

 ***