کهن افسانه ها

رسول پویان برآمد آفـتاب از مشـرق دل در سحـرگاهان شب یلـدای تار…

مهدی صالح

آقای "مهدی صالح" با نام کامل "مهدی صالح مجید" (به…

جنگ های جدید و متغیر های تازه و استفادۀ ی…

نویسنده: مهرالدین مشید تعامل سیاسی با طالبان یا بازی با دم…

                    زبان دری یا فارسی ؟

میرعنایت الله سادات              …

همه چیز است خوانصاف نیست !!!

حقایق وواقعیت های مکتوم لب می کشاید  نصیراحمد«مومند» ۵/۴/۲۰۲۳م افغانها و افغانستان بازهم…

مبانی استقلال از حاکمیت ملی در جغرافیای تعیین شده حقوق…

سیر حاکمیت فردی یا منوکراسی تا به حاکمیت مردمی و…

نوروز ناشاد زنان و دختران افغانستان و آرزو های برباد…

نویسنده: مهرالدین مشید طالبان در جاده های کابل پرسه می زنند؛…

زما  یو سم تحلیل چې غلط؛ بل غلط تحلیل چې…

نظرمحمد مطمئن لومړی: سم تحلیل چې غلط ثابت شو: جمهوریت لا سقوط…

کابل، بی یار و بی بهار!

دکتر عارف پژمان دگر به دامنِ دارالامان، بهار نشد درین ستمکده،یک سبزه،…

ارمغان بهار

 نوشته نذیر ظفر. 1403 دوم حمل   هر بهار با خود…

چگونه جهت" تعریف خشونت" به تقسیم قوای منتسکیو هدایت شدم!

Gewaltenteilung: آرام بختیاری نیاز دمکراسی به: شوراهای لنینیستی یا تقسیم قوای منتسکیو؟ دلیل…

تنش نظامی میان طالبان و پاکستان؛ ادامۀ یک سناریوی استخباراتی

عبدالناصر نورزاد تصور نگارنده بر این است که آنچه که میان…

بهارِ امید وآرزوها!

مین الله مفکر امینی        2024-19-03! بهار آمــــد به جسم وتن مرده گـان…

از کوچه های پرپیچ و خم  تبعید تا روزنه های…

نویسنده: مهرالدین مشید قسمت چهارم و پایانی شاعری برخاسته از دل تبعید" اما…

سال نو و نو روز عالم افروز

 دکتور فیض الله ایماق نو روز  و  نو  بهار  و  خزانت …

میله‌ی نوروز

یاران خجسته باد رسیده‌ است نوبهار از سبزه کوه سبز شد…

تحریم نوروز ، روسیاهی تاریخی طالبان

                 نوشته ی : اسماعیل فروغی        در لیست کارنامه های…

طالب چارواکو ته دريم وړانديز

عبدالصمد  ازهر                                                                       د تروو ليموګانو په لړۍ کې:           دا ځلي د اقتصاد…

    شعر عصر و زمان

شعریکه درد مردم و کشور در آن نبوُدحرف از یتیم…

مبارک سال نو

رسول پویان بهـار آمد ولی بـاغ وطـن رنگ خـزان دارد دم افـراطیت…

«
»

دین اسلام لیبرال آمریکائی

رذالت جهانی چشم به ایران دوخت است

امروز، یعنی در فردای ورود جو بایدن به کاخ سفید، اسپوتنیک خبری را منتشر کرد که در واقع معنای اصلی اش، در اشکال جزئی،  تسلیم ایران به آمریکا و به رسمیت شناختن برتری منافع ملت استثنائی و حاکمیت آمریکا بر جهان و ایران بود. با وجود این، همانگونه که با ریاکاری بنیادی دین اسلام آشنا هستیم، مثل همیشه در تاریخ ننگین و خوفناک آغشته به خون بی گناهان به دست دژخیمان اسلام در ایران، این بار نیز به عنوان نمایندۀ دین ضد بشری تبانی با رذالت جهانی و جهانی شده، جمهوری اسلامی لیبرال آنگلوساکسون و آمریکا پرست، تضمین برتری منافع ملت استثنائی آمریکا را بجای « حق مسلم» ملت ایران معرفی کرده اند. 

Doigt d'honneur picto' Mug | Spreadshirt

آری اسلام همین است، پیغام مستقیم دستگاه دین اسلام درایران  پرستش «ابلیس» همیشه حق مسلم همۀ ملت هاست. گوئی سعادت اجباری این حق مسلم ایرانیان است که  در فردای کشتار اساتید ایرانی و سردار ایرانی و خیل حرکات تروریستی علیه ملت ایران با خسارت جبران ناپذیر در فردای ورود ریاست جمهور بایدن به کاخ سفید باید گرامی داشته شود. 

تلاش بی هوده همین است که این توهم را در اذهان عمومی تزریق کنند که گوئی در کاخ سفید اتفاق مهمی در شرف وقوع است.

اسپوتنیک در تاریخ 21 ژانویه 2021 نوشت : « وزارت بهداشت ایران موفق به دریافت وام از بانک جهانی شد » : 

«سید کامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت ایران خبر از موافقت بانک جهانی برای اعطای بانک به ایران جهت مبارزه با بیماری کرونا داد.  به گزارش اسپوتنیک، سيد کامل تقوي نژاد در اين خصوص به ايرنا گفت که برای نخستین بار بعد از سال ۲۰۰۵ وزارت بهداشت موفق شد، وامی را که حق مسلم ما از مراجع بین المللی است، از بانک جهانی دریافت کند.

اگر چه آمریکا در هیات مدیره بانک جهانی تلاش کردند این وام در اختیار ایران قرار نگیرد، خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته حدود ۸۰ دستگاه سی تی اسکن از محل این وام، وارد کشور و در مدت چهار ماه اخیر در بیمارستان‌ها نصب شد.»

تحقیری از این بیشتر علیه ملت ایران ممکن نبود بجز با تبانی فروشگاه مواد مخدر سنگین دین اسلام و نمایندگان استعمار و ابتذال جهانیزه شده یعنی لیبرالیسم نمایندگان آستعمار نوین که همانا عاملان خشونت طبقاتی در ادامۀ تداوم استعمار قدیم در ایران نیز هستند.

چه کسی نمی داند که بانک جهانی و یا صندوق بین المللی پول ابزارهای مالی الیگارشی غرب و خاصه ابزار سلطۀ جهانی برای «ملت» استثنائیِ آمریکا و الیگارشی غرب است؟ 

ریاکاری دستگاه دین اسلام هزار و یک بار دیگروقتی داغ ملت ایران را از خاطرۀ کشتار ایرانیان بدست دژخیمان دین اسلام  که سر 40000 از نیاکان ایرانی ما را در شهر استخر بریدند و به بازماندگان وحشیانه بر اساس سنت اسلامی با جاری کردن الله اکبر تجاوز کردند که فقط  یک رقم از به اصطلاح دعوت به اسلام و «آغوش باز یا استقبال گرم » ایرانیان از دین اسلام بود… وقتی این داغ تازه می شود که می بینیم یک بانکدار دوران خاتمی است که حتماً طرفدار لیبرالیسم الزاماً و منحصراً آنگلوساکسون و گفتگوی تمدن ها نیز می باشد، این سید کامل تقوی نژاد بانکدار است که برنامه ریزی وزارت بهداشت ایران را به عهده دارد و همین متخصص آلگوریتم پدر سوختگی ست که پیغام مسرت بخش را اعلام می کند.

در حالی که وام را معمولاً فرد یا کشوری درخواست می کند که موقتاً فاقد امکان مالی باشد، و ایران کشوری نیست که برای خرید 80 دستگاه سی تی اسکن درمانده باشد.

فاجعۀ تبانی اسلام و لیبرالیسم آنگلوساکسون در ایران به همین یک رقم تحقیر ملت ایران خلاصه نمی شود، و در آینده باید منتظر خبرهای «خوش»  بیشتری باشیم. برای مثال، اسپوتنیک در2 ژانویه2021 یک گزارش دیگر منتشر کرده بود که بیش از پیش باید زنگ خطر را برای ما به صدا در بیاورد. مقالۀ نماینده مجلس ایران : وام بانک جهانی برای حل مشکل فاضلاب اهواز چه شد؟ :

نماینده مجلس ایران : وام بانک جهانی برای حل مشکل فاضلاب اهواز چه شد؟

© CC BY 4.0 / Tasnim News Agency

«نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ایران از آنچه سوء مدیریت در سطح استان خوزستان انتقاد کرده و خواستار پاسخگویی مدیران استانی از جمله در خصوص چگونگی استفاده از وام 149 میلیون دلار بانک جهانی حل مشکل فاضلاب اهواز شد.»

با این وصف، به روشنی می بینیم در حالی که مخدر اسلام در روح و روان و تن جسمانی توده های مردم تزریق می شود، به تدریج و به شکل خزنده زیربناهای کشور کعبۀ اصلی خود را باز می یابد : بانک جهانی. با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به شکلی به مردم وانمود می کنند که گوئی جمهوری اسلامی ایران به فرمان آمریکا عمل نمی کند و کشور مستقلی ست. و گوئی مشکلات  داخلی ایران یک مشکل خارجی ست. اسلام بی عیب است و این آدمها هستند که گناهکارند. در واقع اصل نظریۀ اسلامی همان نظریۀ لیبرالی ست که آدمها را زیادی می داند و کارگران را بار سنگین تلقی می کند به همین علت کارگران ایرانی را دائماً در میادین شهرهای ایران شلاق می زنند و در عرصۀ زندگی روزمره با ابزار زندگی روزمره شکنجه می کنند. چهرۀ واقعی دین اسلام همین است. یک کلاهبرداری قاچاق متافیزیک ولی همیشه به نفع جبهۀ ثروت و قدرت. وقتی دین اسلام در ایران می گوید « مرگ بر آمریکا» معنایش زنده باد آمریکاست. تا اینجا در سراسر جهان لیبرالیسم خیلی خوب از عهدۀ تحریف زبان برآمده و با دین اسلام که اساساً استاد کار قدیمی تحریف زبان است خیلی خوب می توانند همکاری کنند. وام می دهند…چه خبر خوبی! بنظر می رسد که جو بایدن دارد یک کارهائی می کند، و حتا تا جائی که و به شکلی که در گزارش اسپوتنیک می توانیم بخوانیم : « اگر چه آمریکا در هیات مدیره بانک جهانی تلاش کردند این وام در اختیار ایران قرار نگیرد،  تلاش مدیران برای جلوگیری از این وام با شکست مواجه شده…» 

عجب ؟

بی گمان وابسته سازی به ویژه وابسته سازی زیربناهای بنیادی ایران (و نیز بخوانید نیازمندی های بنیادی) به مراجع مالی زیر کنترل ایالات متحدۀ آمریکا برای طبقۀ حاکم بر اقتصاد ایران اسلامی /لیبرالی که بیش از پیش روی محور جهانی سازی با پذیرش برتری الیگارشی آمریکا و غرب در حالت وابستگی خصوصی سازی شده، فقر توده ها از یک سو و انباشت ثروت برای افراد استثنائی، نابغه و  سلبریتی ها از سوی دیگر  در چشم انداز این خبر خوش با دکوراسیون سنگ های راهنمای جورجیا قابل پیشبینی بنظر می رسد.

حمید محوی

پاریس/ 22 ژانویه 2021