به پیشواز اول می، روز جهانی همبسته‌گی کارگران

اعلامیه سازمان سوسیالیست‌های کارگری افغانستان اول ماه می، روز تجدید پیمان…

ناپاسخگویی به چالش های جهانی؛ نشانه های زوال تمدن غربی!؟

نویسنده: مهرالدین مشید بحران های جهانی پدیده ی تمدنی یانتیجه ی…

عشق و محبت

رسول پویان در دل اگـر عـشق و محبت باشد نجـوای دل آهـنـگ…

جهان در یک قدمی فاجعه و ناخویشتن داری رهبران سیاسی…

نویسنده: مهرالدین مشید افغانستان در حاشیه ی حوادث؛ اما در اصل…

چند شعر از کریم دافعی (ک.د.آزاد) 

[برای پدر خوبم کە دیگر نیست]  ترک این مهلكه با خون…

مکر دشمن

  نوشته نذیر ظفر با مکـــــر خصم ، یار ز پیشم…

نویسنده ی متعهد نمادی از شهریاری و شکوهی از اقتدار…

نویسنده: مهرالدین مشید تعهد در قلمرو  ادبیات و رسالت ملی و…

اهداف حزب!

امین الله مفکر امینی      2024-12-04! اهـــــدافِ حــزبم بـــودست صلح وصفا ی مــردم…

پسا ۷ و ۸ ثور٬ در غایت عمل وحدت دارند!

در نخست٬ دین ماتریالیستی یا اسلام سیاسی را٬ بدانیم٬ که…

نگرانی ملاهبت الله از به صدا درآمدن آجیر فروریزی کاخ…

نویسنده: مهرالدین مشید پیام امیر الغایبین و فرار او از مرگ؛…

مدارای خرد

رسول پویان عصا برجان انسان مار زهرآگین شده امروز کهن افسانۀ کین،…

افراطیت و تروریسم زنجیره ای از توطیه های بی پایان

نویسنده: مهرالدین مشید تهاجم شوروی به افغانستان و به صدا درآمدن…

عید غریبان

عید است رسم غصه ز دلها نچکاندیم درد و غم و…

محبت، شماره یکم، سال ۲۷م

شماره جدید محبت نشر شد. پیشکش تان باد!

روشنفکر از نظر رفقا و تعریف ما زحمتکشان سابق

Intellektualismus. آرام بختیاری روشنفکر،- یک روشنگر منتقد و عدالتخواه دمکرات مردمی آرامانگرا -…

پیام تبریکی  

بسم‌الله الرحمن الرحیم اجماع بزرگ ملی افغانستان به مناسبت حلول عید سعید…

عید خونین

رسول پویان جهان با نـقـشۀ اهـریمنی گـردیـده پـر دعوا چه داد و…

بازی های ژیوپولیتیکی یا دشنه های آخته بر گلوی مردم…

نویسنده: مهرالدین مشید بازی های سیاسی در جغرافیای افتاده زیر پاشنه…

ادریس علی

آقای "ادریس علی"، (به کُردی: ئیدریس عەلی) شاعر و نویسنده‌ی…

گزیده‌ای از مقالهٔ «هدف دوگانهٔ اکوسوسیالیسم دموکراتیک»

نویسنده: جیسون هی‎کل ــ با گذشت بیش از دو دهه از…

«
»

پیام نوروزی به جو بایدن

و کل اشرار حکومتی آمریکا

جبهۀ مردم برای نجات ایران- خط سوم

اعلامیه شماره 101                  اول فروردین= 2023.03.21   فرح نوتاش                   

آقای جو بایدن و شرکا! از این که هر دو روز یک بار یک پیام، تبریک، ابراز همدردی، در کنار بودن و دفاع از مردم ایران را  روی ریل رسانه های وابسته به حاکمیت شر خود در جهان می فرستید و ملت ایران را از وجود شر خالص، در کنار خود آگاه می کنید سپاس فراوان داشته و اعلام می شود: 

ما را از به خیر تو امیدی نیست        

لطف کرده شر مرسان

ملت ایران به خوبی بیاد دارد که هر مصیبتی امروز متحمل است به درستی به دلیل وجود شر شما در جهان است. اگر شما در امور داخلی و مبارزات سالم مردم ایران دخالت نمی کردید امروز مردم ایران اسیر این ملایان فاسد و ظالم نبود. و رشد و توسعه لازم را داشت . ولی شما با کودتای 1332 و بازگردادن محمد رضا شاه پهلوی که به رم فرار کرده بود ، دولت ملی مصدق را سرنگون کرده و بجای آن حکومت وابسته به خود را جایگزین کردید و 70 سال  رنج مردم ایران تا به امروز نتیجه آن کودتای شما در ایران است. 

ملت ایران خوب بیاد دارد که در مهر ماه 1357 شما به شاه، دست نشانده خود گفتید که دیگر از او حمایت نخواهید کرد. و راه را برای بازگشت خمینی به ایران باز کردید.عکس های گریان شاه در فرودگاه، قبل از ترک ایران، سند پشت کردن شما به شاه است. و به فرماندهان ارتش ایران دستور همکاری با خمینی را دادید. آمریکا درست همانکاری را با شاه کرد که شما با اشرف غنی در افغانستان کردید. و ملت ایران، به خوبی بیاد دارد که چگونه جو بایدن در اوت 2022 ملت مظلوم افغانستان را به دست طالبان ظالم سپرد و تمام تسلیحات سنگین آمریکا را تحویل طالبان داد و رفت. 

و جالب این که در تمام این ادوار، همین حزب دموکرات، آتش بیار معرکه بوده است. اگر چه در امور سیاست خارجی آمریکا، هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه سیاست یکسانی دارند. ملت ایران بخوبی می داند که شما ذات ناپاک شر در جهان هستید. حال اگر بره ها صدای گرگ را نمی شناسند ولی مادر بره ها، دادستان گرگ را برای آن ها می گوید. ورود شما برای کمک به هر کشور، عامل درد و فلاکت و بدبختی برای آن ملت ها بوده است. حمایت برون مرزی شما، مثل حمایت از ورود روح اله خمینی به ایران، با نشست آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در گوادلپ، 1357، همه شاهدند که جز از چاله به چاه انداختن ملت ایران، چیز دیگری نبوده است.

دیروز درست همزمان با ارسال پیام نوروزی شما برای ملت ایران، پیام ضد نوروزی طالبان شما، نیز برای مردم افغانستان پخش شد! ما به وضوح شاهدیم، هر قدم ضد انسانی که در افغانستان پیاده می شود، سپس ملایان به پیاده کردن آن در ایران اقدام می کنند. در این جا ملت افغانستان و ایران تواما دارند توسط دست نشانده های شما شکنجه می شوند.  

شما شر خالص هستید چون پا را دراز تر کرده و عامل شکنجه مردم اروپا با ایجاد تورم و منفجر کردن لوله گاز ونفت روسیه نیز شده اید و به نابسامانی های بی نهایت دامن زده اید.

شما لوله گاز استریم 2 را منفجر کردید چون می خواستید مانع فروش نفت و گاز ارزان روسیه به اروپا شوید. چون شما می خواستید نفت وگاز گران خود را به اروپا بفروشید. خنده رضایت مندانه بلینکن وزیر امور خارجه شما ، بعد از انفجار لوله گاز، ضبط تاریخی شده است.

و شما شر خالصید چون لوله ای را که برای فروش گاز و نفت خودتان منفجر کرده اید، به گردن اوکراین انداختید. در جایی که همه می دانند، زلینسکی سیاستمدار نیست و در نقش سیاستمدار در حال بازی است و شما بعد از کودتای 2014 در اوکراین، او را به این نقش واداشته اید. او با روزی چند بار تلفن، حتا خوردن آب را هم از کاخ سفید اجازه می گیرد. شما فکر می کنید مردم جهان احمق هستند و شما می توانید هر قدر خواستید آنان را بفریبید. نه آقای بایدن این چنین نیست.

شما عامل جنگ بین روسیه و اوکراین هستید. این طمع سیری ناپذیر شما، بعد از جنگ جهانی دوم است که باعث رنج دائم جهانیان شده است. 

شما به چه دلیل جرات می کنید که دوباره در امور داخلی ایران دخالت کنید؟ شما چکاره اید؟ چه کسی شما را به کدخدایی جهان انتخاب کرده است؟ هفتاد سال است که ملت ایران دارد چوب آن دخالت قبلی شما را می خورد. از سر راه مردم ایران برای همیشه به کنار بروید. 

جهان می داند مردم ایران از ملایان متنفر است. 

و همینجا بهتر است نیز بداند، ملت ایران از سیاستمداران آمریکا متنفرتر است. چون اسلام گرایان در جهان، طبق برنامه استراتژیک آمریکا و ایجاد کمر بند سبز به دور زمین، برای عقب بردن ملل کشورهای جنوب اسلامی، راه اندازی شده اند.

 آمریکا در سال 1976 القاعده را در افغانستان، با کمک عربستان سعودی وپاکستان ایجاد کرده است. و همه می دانند طالبان نیز توسط آمریکا در سال 1992 در پاکستان ایجاد شده است. و راه اندازی حکومت ملایان در ایران، نیز به پیشنهاد آمریکا در گوادلپ 1979 بوده است.

آقای بایدن این جا ایران است. این جا عراق و سوریه و افغانستان نیست. مردم ایران از آمریکا به دلیل کودتای 1332 نفرت دارند و حضور دوباره آمریکا در ایران را متحمل نمی شوند. دست از کمک و حمایت و پول خرج کردن برای رام کردن ملایان به نفع سیاست خود بر دارید. شما خواهان نجات ایران نیستید. شما دوباره برنامه زمین زدن مردم ایران را در سر می پرورانید. مردم ایران شما را در کنار خود نمی خواهند. دست بکشید و پی کار خود بروید.

شما از رضا پهلوی به دو دلیل روشن، ممانعت از کمک ملایان به روسیه در جنک با اوکراین، و اجرای منویات اسرائیل در برجام، دارید سوء استفاده می کنید. شما ملایان را صد در صد به رضا پهلوی ترجیح می دهد. چون ملایان با برنامه ضد انسانی شما علیه ایرانیان، همگونی بیشتری دارند. و وعده های شما به رضا پهلوی دروغ محض است. گواه و دلیل آن با سند، افغانستان، و آوردن طالبان بجای غنی است.

  شما شر خالص اید و ملایان هم دست پرورده انگلیس ، و از شما شرتراند . افغانستان را مرکز شر جهان کرده اید. تمام ایس ایس ها را به آنجا منتقل کرده اید. شما دنبال سربازان نیابتی از کشور های جنوب برای منافع طمعکارانه و بیمار خودتان در شمال هستید. و برای فریب آنان از اسلامیزم ساخت آمریکا بهره می گیرید. ننگ ونفرت بر شما و بر تمام ملایان تان. 

رضا پهلوی با ر دیگر خاطرات پدرش را بدون هر گونه جاه طلبی و رویا مرور کند و ببینید که آمریکا و انگلیس چگونه پدر او را بازیچه دست خود کرده و برای منافع خود از او سوء استفاده کردند. و روزی که برنامه بهتری برای منافع خود داشتند، به سادگی به او گفتند برو. و او چون پدرش در پایان عمر درغربت، با غم بی پایان و دربدری فوت کرد. چرا او به آمریکا نرفت؟ راهش نداند ؟ یا او خود نرفت؟ فرقی نمی کند. هر دو یکی است. چون دیگر به او نیازی نداشتند! سر نوشت دیگری هیچکدام از دست نشانده های امپریالیست ها وجود ندارد و نخواهد داشت.

 نه شاه بودن افتخار است و نه شاهزاده بودن. و نه هر آنچه که بی تلاش به دست آمده است . از رنگ پوست و زیبائی گرفته تا ثروت و تیتر و هر چیز وراثتی. هر کسی که درشت و قلدر بود شاه می شد. مثل رضا میر پنج ، که به او می گفتند رضا قلدر. و بعد انگلیسی ها به لحاظ  همین قلدری شاه اش کردند. کلمه کینگ سایز در زبان انگلیسی مصداق کلام است. رضا پهلوی از هر کس که او را شاهزاده خطاب می کند روی بگرداند. چون آنان برای منافع شخصی خودشان چاپلوسانه هی باد می کنند. این دغل دوستان که می بینی – مگسانند گرد شیرینی . ترور و خطرات، برای رضا و خانواده اش، ولی در پیروزی، مناصب و امکانات برای مگسان!

و اساسا در ایران، بستر ایجاد دیکتاتورها، همین چاپلوس انند. و تا این چاپلوسان امکان باد کردن دارند ، هرگز ملت ایران رنگ دموکراسی را نخواهد دید. 

ننگ و نفرت بر هر چه چاپلوس دیکتاتورپرور

مرگ بر تمام ملایان 

مرگ بر آمریکا 

womens-power.farah-notash.com

www.farah-notash.com

Women’s Power