مکر دشمن

  نوشته نذیر ظفر با مکـــــر خصم ، یار ز پیشم…

نویسنده ی متعهد نمادی از شهریاری و شکوهی از اقتدار…

نویسنده: مهرالدین مشید تعهد در قلمرو  ادبیات و رسالت ملی و…

اهداف حزب!

امین الله مفکر امینی      2024-12-04! اهـــــدافِ حــزبم بـــودست صلح وصفا ی مــردم…

پسا ۷ و ۸ ثور٬ در غایت عمل وحدت دارند!

در نخست٬ دین ماتریالیستی یا اسلام سیاسی را٬ بدانیم٬ که…

نگرانی ملاهبت الله از به صدا درآمدن آجیر فروریزی کاخ…

نویسنده: مهرالدین مشید پیام امیر الغایبین و فرار او از مرگ؛…

مدارای خرد

رسول پویان عصا برجان انسان مار زهرآگین شده امروز کهن افسانۀ کین،…

افراطیت و تروریسم زنجیره ای از توطیه های بی پایان

نویسنده: مهرالدین مشید تهاجم شوروی به افغانستان و به صدا درآمدن…

عید غریبان

عید است رسم غصه ز دلها نچکاندیم درد و غم و…

محبت، شماره یکم، سال ۲۷م

شماره جدید محبت نشر شد. پیشکش تان باد!

روشنفکر از نظر رفقا و تعریف ما زحمتکشان سابق

Intellektualismus. آرام بختیاری روشنفکر،- یک روشنگر منتقد و عدالتخواه دمکرات مردمی آرامانگرا -…

پیام تبریکی  

بسم‌الله الرحمن الرحیم اجماع بزرگ ملی افغانستان به مناسبت حلول عید سعید…

عید خونین

رسول پویان جهان با نـقـشۀ اهـریمنی گـردیـده پـر دعوا چه داد و…

بازی های ژیوپولیتیکی یا دشنه های آخته بر گلوی مردم…

نویسنده: مهرالدین مشید بازی های سیاسی در جغرافیای افتاده زیر پاشنه…

ادریس علی

آقای "ادریس علی"، (به کُردی: ئیدریس عەلی) شاعر و نویسنده‌ی…

گزیده‌ای از مقالهٔ «هدف دوگانهٔ اکوسوسیالیسم دموکراتیک»

نویسنده: جیسون هی‎کل ــ با گذشت بیش از دو دهه از…

مثلث خبیثه ی استخباراتی ایکه افغانستان را به کام آتش…

نویسنده: مهرالدین مشید اقنوم سه گانه ی شرارت در نمادی از…

اعلام دشمنی با زنان؛ زیر پرسش بردن اسلام و یا…

نویسنده: مهرالدین مشید رهبر طالبان از غیبت تا حضور و اعلان…

ګوند، ائتلاف او خوځښت

نور محمد غفوری  په ټولنیزو فعالیتونو کې د ګډون وسیلې   د سیاسي…

از روزی می‌ترسم 

از روزی می‌ترسم  که سرم را بر روی سینه‌ات بگذارم و تپش…

چرا نجیب بارور را شماتت و تقبیح نماییم ؟

                 نوشته ی : اسماعیل فروغی           به…

«
»

میزان مرگ و میر ناشی از واکسیناسیون در ایالات متحدۀ آمریکا بدون پنهان‌ کردن اطلاعات

C:\Users\User\Pictures\vaksen.jpg

«این افراد مردم را می‌کشند»

در مقاله قبلی، در مورد برآورد تخمینی میزان مرگ و میر ناشی از واکسیناسیون علیه کووید- ١٩ توضیح دادم. شفافیت در این مسئله تقریباً برابر صفر است. بسیاری از کشورها به طور کلی وجود مرگ و میر را رد می‌کنند. برخی‌های دیگر گهگاهی فقط بعنوان موارد استثنایی گزارش می‌دهند.

در این زمینۀ کلی، ایالات متحده تا حدودی بهتر به نظر می‌رسد. در آنجا ساختار گزارش‌دهی عوارض جانبی واکسن (Vaccine Adverse Event Reporting System – VAERS)، تحت مدیریت مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها و سازمان غذا و دارو عمل می‌کند.

شاید ایالات متحده، مانند سایر کشورها، به سیاست سکوت در مورد پیامدهای منفی واکسیناسیون علیه COVID-19 علاقه‌مند بوده باشد، اما دستگاه واپیچاندۀ VAERS به کار افتاده است. از ابتدای سال ٢٠٢١، زمانی که مایه‌کوبی همگانی آغاز شد، تعداد پیام‌های دریافتی روزانه توسط این ساختار بطور فزاینده افزایش یافته است. امروزه تعداد آن‌ها حداقل دو برابر بیشتر از میانگین شاخص‌های سال‌های گذشته است.

بر اساس آخرین داده‌ها (تا ٣٠ ژوئیه)، تعداد گزارشات دربارۀ پیامدهای منفی واکسیناسیون از نیم میلیون نفر فراتر رفته است (تعداد دقیق ۵۴۵٣٣٨). از این تعداد، ٢١٩۵۶٢ مورد به عنوان «غیرخطرناک» طبقه‌بندی شده است. بنابراین، بقیه موارد (٣٢۵٧٧۶) باید خطرناک تلقی می‌شود. و این تقریباً ۶٠ درصد از کل موارد است. در میان آن‌ها – حدود ١۴۶ هزار مورد بستری فوری در بیمارستان وجود داشت. اما بدترین مورد مرگ است، که ١٢٣۶۶ مورد  گزارش شده است (٢ و ٣ دهم درصد از کل پیامدهای واکسیناسیون). یکی از گروه‌های موارد خطرناک، گروه «معلولیت دائم» است. تا ٣٠ ژوئیه،١۴٢۵١ مورد واکسیناسیون منجر به معلولیت دائم ثبت شد. بنابراین، سه گروه («مرگ»، «تهدید به مرگ» و «معلولیت دائم») در مجموع ٣٨٨١٠ مورد بوده است. حذف این آمار امکان‌پذیر نیست. تا ٣٠ ژوئیه، در روند واکسیناسیون در آمریکا ٣۴۴ میلیون و ۶٢٠ هزار دوز واکسن تزریق شده بود. بنابراین، بر اساس ١ میلیون دوز، ۶.١١٢ مورد برای سه گروه از شدیدترین پیامدها وجود داشت. و برای مرگ– ٨.٣۵٨ مورد گزارش شده است.

در عین حال، بیش از شش ماه است، که کارشناسان مختلف شبهات جدی دال بر این مطرح کرده‌اند که تعداد موارد ثبت شده در ساختار VAERS از میزان واقعی بسیار کمتر است.

یکم– ارسال اطلاعات به این سامانه برای مؤسسات پزشکی و پزشکان الزامی نیست. این شبهۀ قوی وجود دارد که تولیدکنندگان عمدۀ واکسن در ایالات متحدۀ آمریکا (فایزر، مدرنا، جونسون و جونسون) تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا گزارشات از عوارض جانبی واکسن به جامعه پزشکی را به حداقل برسانند.

دوم- اطلاعات را شهروندان آسیب دیده و بستگان آن‌ها نیز می‌توانند به VAERS ارسال کنند. اما تعداد بسیار کمی از بستگان متوفی پس از واکسیناسیون به چنین چیزی فکر می‌کنند. بویژه اینکه علت مرگ را ناشی از «واکسیناسیون» نمی‌نویسند، بلکه، نتیجۀ تحریک این یا آن بیماری عادی در اثر واکسیناسیون قلمداد می‌کنند.

سوم- متخصصان سامانه VAERS می‌توانند اطلاعات رسیده را دستکاری نمایند.

کاستن آشکار از تعداد مرگ و میر ناشی از واکسیناسیون در سامانۀ VAERS را در درجه اول پزشکان مستقل از بیگ‌فارما (Big Pharma) مورد توجه قرار ‌دادند. در اینجا، نظر پزشک آمریکایی روس تبار ولادیمیر زلنکو قابل تأمل است. او که به معالجۀ بیماران مبتلا به کووید- ١٩ مشغول است، می‌گوید: «قادر است مبتلایان را ١٠٠ درمان کند. اما نمی‌تواند واکسینه‌شدگان را نجات دهد». این نتیجه‌گیری بمثابه یک حکم است: هر کس که علیه کووید واکسینه می‌شود، بر اثر عوارض جانبی در دو- سه سال آینده فوت خواهد کرد. او در مصاحبۀ خود اظهار داشت، که شخصاً از ٢٨ مورد مرگ ناشی از تزریق علیه کووید- ١٩ که به VAERS گزارش نشده بود، مطلع است. زلنکو به آمار رسمی مرگ و میر ناشی از واکسیناسیون باور ندارد و مظنون است که شمار قربانیان ممکن است فراتر از ١٠٠ هزار نفر باشد.

مقالۀ پزشک مشهور آمریکایی، جوزف مرکولا تحت عنوان «مرگ و آسیب‌های ناشی از عوارض واکسن کووید پنهانی دفن می‌شود»، بتاریخ ٢ ژوئیه انتشار یافت. مرکولا ارزیابی خودش را چنین تشریح می‌کند: «نرخ مرگ و میر ناشی از واکسن‌های کووید- ١٩ که تا ١١ ژوئن در پایگاه داده‌های VAERS ثبت شده، از میزان مرگ و میر ناشی از مجموع ٧٠ واکسن در ٣٠ سال گذشته بیشتراست؛ این، تقریباً ۵٠٠ برابر از واکسن آنفولانزای فصلی کشنده‌تر است، که تا همین اواخر خطرناک‌ترین محسوب می‌شد». مرکولا معتقد است که مرگ و میر در اثر واکسن کووید- ١٩ مندرج در سامانۀ VAERS، حداقل ١٠٠ برابر کمتر از رقم واقعی است. بر اساس این «ضریب تصحیحی»، تا پایان ماه ژوئیه، نه ١٢٣۶۶ نفر، بلکه ١٢٣۶۶٠٠ نفر، یعنی چندین برابر بیشتر از آن که در اثر ابتلا به ویروس بمیرند، در اثر واکسیناسیون جان خود را از دست داد‌ه‌اند.

حتی اطلاعات موجود در وب‌سایت VAERS اخیراً تصویر شگفت‌انگیزی ارائه داده است. در مدت یک هفته، از تاریخ ٩ تا ١۶ ژوئیه تعداد فوتی‌ها از میان افراد واکسینه‌شده تا رقم رکورد ٢٠٩٢ نفر رسید. در حالی که جمع کل متوفیان از خود کووید- ١٩، ١٩١٨ نفر، یعنی ١٧۴ کمتر از آن بود. این زنگ هشدار اول است. پیشترها، هنگامی که در اثر تزریق واکسن یک یا چند ده نفر فوت می‌کرد، واکسیناسیون متوقف می‌گردید. به همین منوال واکسن آنفلوآنزای خوکی پس از ظاهر شدن عوارض جانبی زیادی، از جمله ۵٣ مورد فوتی، از بازار خارج شد.

آمارهای جعلی مرگ و میر ناشی از واکسیناسیون نه تنها توسط پزشکان صادق و شجاع، حتی توسط سیاستمداران و وکلا نیز تقبیح می‌شود. در ماه مارس سال ٢٠٢١ رابرت کندی جونیور، برادرزادۀ جان کندی، رئیس جمهور مقتول آمریکا در سال ١٩۶٣، وکیل نامدار، رهبر جنبش ضد واکسیناسیون در آمریکا یک نامۀ سرگشاده به جو بایدن ارسال کرد. کندی از رئیس جمهور خواست تا با توجه به «خسارات و مرگ» ناشی از واکسن‌های کووید -١٩، واکسیناسیون عمومی را در آمریکا متوقف کند. این واقعیت را حتی داده‌های قابل دسترس عموم در پایگاه VAERS نیز تأئید می‌کند. در نامۀ سرگشاده گفته شده است که سامانۀ VAERS معیوب است و میزان واقعی اثرات منفی واکسیناسیون را پنهان می‌کند.

همچنین می‌خواهم توجه شما را به توماس رنز، وکیل سازمان «پزشکان آمریکایی در خط مقدم» جلب کنم. او امروز در مرکز توجه اجتماعی قرار دارد. این وکیل در ماه گذشته به دادگاه آلاباما شکایت کرد. او در شکوائیۀ خود توقف استفادۀ گسترده از سه داروی اصلی شرکت‌های داروسازی آمریکایی فایزر، مدرنا و جونسون و جونسون را خواسته است. او می‌نویسد: «‌واکسن‌ها تأیید نشده، تحت آزمایش‌، تجربی و حاوی عناصر بیولوژیکی خطرناکی هستند که می‌توانند آسیب‌های بسیار بیشتر از ویروس سارس کو-٢ و خود بیماری کووید -١٩ وارد کنند». در این شکایت‌نامه او دولت آمریکا را به پنهان کردن میزان واقعی مرگ و میر ناشی از واکسیناسیون علیه کروناویروس متهم کرده است. بنا به برآورد او، اطلاعات رسمی موجود در پایگاه داده‌های VAERS پنج برابر کاهش داده شده، تعداد فوتی‌ها حداقل ۴۵٠٠٠ نفربوده است.

عریضه بر چه اساسی تنظیم شده بود؟ اولاً- بر مبنای بسیاری از داده‌های اولیۀ پزشکان سازمان «پزشکان آمریکایی در خط مقدم»؛ ثانیا- بر پایۀ بیانیۀ افشاگرانۀ یک مخبر ناشناس. این خبرچین به سرورهای مراکز خدمات پزشکی سالمندان و مستمندان دسترسی داشت. در متن شکوائیه قید شده است، که ۴۵٠٠٠ نفر فوتی فقط شامل آن بخش از واکسینه‌شدگان است، که ظرف سه روز بعد از تزریق فوت کردند. البته، در ایالات متحدۀ آمریکا علاوه بر VAERS، چندین نهاد اطلاعاتی دیگر نیز وجود دارد که مرگ و میر آمریکایی‌ها را ثبت کرده و حساب متوفیان را نگه می‌کند. اعتبارسنجی متقابل نشان می‌دهد، که رقم ۴۵٠٠٠ تعداد حداقلی که بر پایۀ بیانیۀ مخبر تنظیم شده، خیلی بیشتر از رقم ١١ هزار فوتی ثبت شده در سامانۀ دادده‌های VAERS به واقعیت نزدیک است. توماس رنز می‌گوید: «برخی از اعداد و ارقامی که برای آن‌ها شواهد دارم، فوق‌العاده زیاد هستند».

توماس رنز در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت، که واکسیناسیون طبق قوانین آمریکا فقط داوطلبانه می‌تواند انجام شود. مردم باید از همۀ خطرات آن مطلع شوند. این، وظیفۀ دولت است که از انجام تعهدات خود سرپیچی می‌کند.

در اصل، «آمپول‌های تجربی» به آمریکایی‌ها تزریق می‌شود، که وضعیت آن‌ها طبق قوانین آمریکا در موارد تعیین شده از سوی نهاد موسوم به مجوز استفاده اضطراری تعیین می‌شود. شرایط استفاده از داروهای تحت وضعیت مجوز استفاده اضطراری شامل موارد زیر است:

اول- داوطلبی کامل؛

دوم- جبران خسارت احتمالی به شخص؛

سوم- تعهد مقامات به آگاه‌سازی داوطلبان از همه خطرات در هنگام استفاده از دارو.

اما، هیچیک از شروط وضعیت مجوز استفاده اضطراری رعایت نشده است.

توماس رنز دولت آمریکا را به همدستی در قتل شهروندان آمریکا از طریق پنهان کردن اطلاعات در بارۀ عوارض واکسن متهم کرد: «این افراد مردم را می‌کشند».

والنتین کاتاسانوف (Valentin Katasonov)

پروفسور، دکتر علم اقتصاد، مدیر مرکز مطالعات اقتصادی «شاراپوف» روسیه،

مشاور اقتصادی اسبق دبیر کل سازمان ملل متحد، پژوهشگر مسائل پشت صحنه

ا. م. شیری

٢۵ مرداد- اسد ١۴٠٠

منابع:

https://www.fondsk.ru/news/2021/08/11/o-masshtabah-smertnosti-ot-vakcinacii-v-us-bez-sokrytia-informacii-54216.html