نازیهای سابق در نقش سرپرست مراکز درمانی کودکان
نویسنده: میترا تهامی برگرفته از : اخبار روز، ۱۱ اوت ۲۰۲۲ در بازه زمانی سالهای ۱۹۵۰ تا ۱۹۹۰، بیش از ۸ میلیون کودک آلمانی به مراکز درمانی ویژه فرستاده شدند.کودکان بنابه توصیه پزشکان اطفال برای مدت ۶ هفته به مراکز درمانی اعزام میشدند.این مراکز درمانی در مناطق خوش و آب هوا مانند نقاط کوهستانی و در مجاورت…
بیشتر بخوانید






