به پیشواز اول می، روز جهانی همبسته‌گی کارگران

اعلامیه سازمان سوسیالیست‌های کارگری افغانستان اول ماه می، روز تجدید پیمان…

ناپاسخگویی به چالش های جهانی؛ نشانه های زوال تمدن غربی!؟

نویسنده: مهرالدین مشید بحران های جهانی پدیده ی تمدنی یانتیجه ی…

عشق و محبت

رسول پویان در دل اگـر عـشق و محبت باشد نجـوای دل آهـنـگ…

جهان در یک قدمی فاجعه و ناخویشتن داری رهبران سیاسی…

نویسنده: مهرالدین مشید افغانستان در حاشیه ی حوادث؛ اما در اصل…

چند شعر از کریم دافعی (ک.د.آزاد) 

[برای پدر خوبم کە دیگر نیست]  ترک این مهلكه با خون…

مکر دشمن

  نوشته نذیر ظفر با مکـــــر خصم ، یار ز پیشم…

نویسنده ی متعهد نمادی از شهریاری و شکوهی از اقتدار…

نویسنده: مهرالدین مشید تعهد در قلمرو  ادبیات و رسالت ملی و…

اهداف حزب!

امین الله مفکر امینی      2024-12-04! اهـــــدافِ حــزبم بـــودست صلح وصفا ی مــردم…

پسا ۷ و ۸ ثور٬ در غایت عمل وحدت دارند!

در نخست٬ دین ماتریالیستی یا اسلام سیاسی را٬ بدانیم٬ که…

نگرانی ملاهبت الله از به صدا درآمدن آجیر فروریزی کاخ…

نویسنده: مهرالدین مشید پیام امیر الغایبین و فرار او از مرگ؛…

مدارای خرد

رسول پویان عصا برجان انسان مار زهرآگین شده امروز کهن افسانۀ کین،…

افراطیت و تروریسم زنجیره ای از توطیه های بی پایان

نویسنده: مهرالدین مشید تهاجم شوروی به افغانستان و به صدا درآمدن…

عید غریبان

عید است رسم غصه ز دلها نچکاندیم درد و غم و…

محبت، شماره یکم، سال ۲۷م

شماره جدید محبت نشر شد. پیشکش تان باد!

روشنفکر از نظر رفقا و تعریف ما زحمتکشان سابق

Intellektualismus. آرام بختیاری روشنفکر،- یک روشنگر منتقد و عدالتخواه دمکرات مردمی آرامانگرا -…

پیام تبریکی  

بسم‌الله الرحمن الرحیم اجماع بزرگ ملی افغانستان به مناسبت حلول عید سعید…

عید خونین

رسول پویان جهان با نـقـشۀ اهـریمنی گـردیـده پـر دعوا چه داد و…

بازی های ژیوپولیتیکی یا دشنه های آخته بر گلوی مردم…

نویسنده: مهرالدین مشید بازی های سیاسی در جغرافیای افتاده زیر پاشنه…

ادریس علی

آقای "ادریس علی"، (به کُردی: ئیدریس عەلی) شاعر و نویسنده‌ی…

گزیده‌ای از مقالهٔ «هدف دوگانهٔ اکوسوسیالیسم دموکراتیک»

نویسنده: جیسون هی‎کل ــ با گذشت بیش از دو دهه از…

«
»

فاشیسم، همجنسبازی و تجاوز بمثابه عناصر واقعیت سیاسی اوکراین

f-1

نیکولای مالیشوسکیی

(Nikolay Malishevskiy)

نامزد دکترای علوم سیاسی

http://www.fondsk.ru/news/2014/05/30/fashizm-gomoseksualizm-i-agressija-kak-elementy-ukrainskoj-politicheskoj-realnosti-27754.html

مترجم: ا. م. شیری

۱۳ خرداد- جوزا ۱۳۹۳

پس از آنکه لیاشکو، همجنسباز، در انتخابات ریاست جمهوری اوکراین به جایگاه سوم دست یافت، و «هیتلر شکلاتی»،پاراشنکو، پسرک پدر تعمیدی پلیتسای (پلیس به لهجه آلمانی. م.)، ویکتور یوشنکو را رئیس جمهور اوکراین اعلام کردند، در اوکراین این لطیفه شایع شد: «دو همجنسباز بسلامتی وطن عرق سگی می نوشیدند. بسلامتی آزادی نوشیدند، بسلامتی استقلال نوشیدند، بسلامتی جناب باندر نوشیدند… سلامتی ها تمام شدند و عرق سگی هنوز نه. در اینجا یکی از آنها رو به دیگری گفت:

ــ بنویشیم بسلامتی فاحشگان ژاپنی!

ــ ؟؟؟!!!

ــ بلی، آنها هم درست مثل ما هستند- «زرد- آبی» (رنگ آبی، نماد همجنسبازان. م.).

f-2

چه چیزی حمایت انتخاباتی همجنسگرایان رزمنده را با جیغ های تهاجمی تبلیغاتچی های الیگارش کی یف در خصوص «پاکسازی» فراگیر جنوب شرقی کشور متحد می سازد؟ چرا در پی کشتار دهها (بر اساس برخی گزارشها، صدها نفر) دراودسا و گسترش خشونت علیه هموطنان سابق خود، «دمکراسی اکتسابی» را با روح رایش سوم در کی یف جشن گرفتند؟ چرا فیلمهای ویدئی که در آنها گروههای مسلحی مانند «گردانهای لیاشکو» مرتکب قتل می شوند و خود لیاشکوی فاسد با قیافه عشوه گرانه در مقابل دوربین در بازجویی ها و شکنجه ها شرکت می کند، نادیده گرفته می شود؟ چرا در آستانه برگزاری جشن هفتادمین سالروز پیوستن متحدین آنگلیسی- آمریکائی به جنگ علیه آلمان فاشیستی در ۶ ژوئن، هیچ کسی در دوایر حاکمه غرب در باره فاشیسم در اوکراین، که دسته های سازمانیافته آن تجسم عینی دیوانگان و روانی ها، و نماد جنایتکاران خونخوار هستند، فریاد نمی زند؟

f-3

عکس: نماد گردان سرکوب «آزوف» و باصطلاح «آفتاب سیاه نفرت»، وابسته به انجمن نازیهای شهر «تولا» که لیاشکو برای برقراری «نظم نوین اوکراینی» تشکیل داده است.

پاسخ همه این سؤالها ساده است: مسئله عبارت از رابطه روانی متقابل خشونت، فاشیسم و همجنسبازی است که در سالهای اخیر وسیعا در غرب پرورش یافته است. کودتای کی یف از همان ابتدا بدست موجوداتی مثل لیاشکو و «قهرمانان میدان»، متعهد به انتخابات در امتزاج با پاراشنکو و کلیچکو، معبود همجنسبازان آلمان که به مقام شهردار کی یف رسید، تکامل یافت.

f-5

تصاویر برادران کلیچکو در مجله آلمانی همجنسبازان «ماخ»(MAKH)

ذکر شهرت برخی همجنسبازان، بسخن دیگر، «حاملان ارزشهای کلیدی اروپا»، از قبیل رئیس اصلی دسته های «دفاع از خود» و الیگارش دارای اجازه اقامت دائم در ایتالیا- ارمنی مهاجر از باکو، مظهر کنونی وزارت کشور، آرسن آواکوف؛ سرکرده «جوانان هیتلری» کودتا («وزیر جوانان و ورزش») دمیتری «اوخا» بولاتوف– اتومیدانی، جفت آوروژورنالیستپارتنیکوف در تهیه فیلم ویدئوی پیچیده در باره پشتوانه محکم «میدانی های» طرفدار همگرایی با اروپا؛ روزنامه نگار انجمن علائق مشترک لزبین ها، گی ها، دوجنسیتی ها و فراجنسیتی ها، ایگور سابالیف– سرکرده کمیته تطهیر و بسیاری دیگر از پسربچه های «دارای پشتیبانان قوی» کافی است.

f-6

رابطه بین تجاوز و همجنسبازی از مدتها پیش و نه فقط از سوی روانشناسان متخصص مورد توجه قرار گرفته است. بسیار پیشتر از بقدرت رسیدن پسر یوشنکوی پلیتسای و پسر تورچینوف، سرباز عادی ارتش نازی در اوکراین (نگاه کنید به عکس) مورد توجه بوده است. این پدیده تنها در اشکال خودویژه و راهپیمائی مانند آنچه که امروزه سپاه «جناح راست» در خیابانهای کی یف راه می اندازند، ظاهر نمی شود. این یک راز نیست که بخش بالای هرم جوانان هیتلری و گروه های ضربت نازی- نظایر همانوقت باندهای «دفاع از خود میدان» که هیتلر را به قدرت رساندند، «گی» (همجنسگرا. م.) بودند؛ بسیاری از آنها، از جمله، ارنست رم (Ernest Rohm)، فرمانده گروه ضربت را حتی هنگام «شب چاقوهای بلند» در کنار راننده اش از بستر، به زیرزمین تیرباران کشیدند.

متاسفانه، اغلب این را فراموش می کنند. اما یادآوری آن لازم است. بالآخره، پاکسازی استالینی ستون پنجم فاشیسم در اتحاد شوروی در آواخر سال ۱۹۳۳ با انتشار بیانیه رسمی در مورد کشف «توطئه همجنسبازان» در اتحاد شوروی با شرکت پیروان سروان رم و شبکه «همجنسبازان شوروی» آغاز گردید. باریس نیکولایوسکی، یکی از مهاجران موج اولین جنبش انقلابی روس و یکی از آگاه ترین مورخان آن می نویسد: «در نتیجه تحقیق و افشای تبلیغات آلمان در اوکراین، بویژه در رابطه با آن مواردی که به دسیسه همجنسبازان مربوط می شد، هیاهوی بزرگی براه افتاد. جزئیات توطئه مکشوفه در اواخر سال ۱۹۳۳ بدین ترتیب بود: معاون وابسته نظامی آلمان و پیرو سروان رم معروف موفق شد به داخل محافل همجنسبازان در مسکو نفوذ کرده و تحت پوشش سازمان همجنسبازان (آنوقتها هنوز همجنسبازی در روسیه ممنوع نشده بود)، پایه های شبکه کامل تبلیغات ناسیونال سوسیالستی را بنیان نهاد. شعبات آن در نواحی کیف، خارکوف، لنینگراد و غیره تأسیس شدند. برخی از کنشگران ادبی و هنری، از جمله، منشی شخصی یکی از هنرپیشگان بسیار معروف، مشهور با تمایلات همجنسبگرایانه خود، کارمند علمی مهم دانشکده لنین و سایرین به آن جذب شدند. آلمانها از این رابطه ها نه فقط برای کسب اطلاعات نظامی، حتی برای افشاندن تخم نفاق در محافل دولتی و حزبی استفاده می کردند. هدف رهبران توطئه چنان از حد فراتر رفته بود، که رهبران اتحاد شوروی مجبور به مداخله شدند».

در نتیجه، در ۱۷ دسامبر سال ۱۹۳۳ قانون جدید ممنوعیت روابط همجنسگرائی داوطلبانه بین بزرگسالان در اتحاد شوروی اجرائی شد (مجازات- تا ۵ زندان). در ماه ژانویه سال ۱۹۳۴ بازداشت جمعی «گی ها» (همجنسبازان مذکر. م.) در کی یف، خارکوف، اودسا، و پس از آن در مسکو، لنینگراد… شروع شد. در ماه مه سال ۱۹۳۴ ماکسیم گورکی در روزنامه «پراودا» مقاله آتشینی در تأئید اقدامات دولت اتحاد شوروی برعلیه فاحشگان «قهوه ای رنگ» و در تقبیح آلمان هیتلری بخاطر گسترش روابط همجنسگرایانه به چاپ رساند. در این مقاله، گورکی این ضرب المثل معروف را که آنوقتها در اوکراین و سایر جمهوریهای اتحاد شوروی رایج بود، نقل کرد: «همجنسبازی را از بین ببرید، فاشیسم محو خواهد شد».

با این حال، همانطور که تجربه آلمان نازی و اوکراین امروزی نشان می دهد، این فرمول فقط بعنوان یک عامل بازدارنده مؤثر است. هر گاه مرض به حال خود رها شود، روند نابودی متقابل آغاز می گردد: مهاجمان ناسیونال- سوسیالیستهای پیراهن سیاه اس اس پس از چند امتیاز، رقبای خود را از دم تیغ می گذرانند. و «انقلاب، به خوردن فرزندان خود شروع می کند». اوضاعی که امروز پیرامون الیگارشی یتیم میدان کی یف و فعالان آن پیش آمده، فقط اولین زنگ تدفین برای کنشگران اوکراینی هوادار اروپا است، که با حسن نیت راه جهنم را به روی هموطنان خود باز می کنند.

آواکوف و سایر «آبی های» حامل ارزشهای کلیدی اروپائی، فعلا دو  ضربه به «جناح راست» وارد آورده اند: ضربه اول، زمانی وارد شد که موزیچکوی قاتل (ساشکا بیلوف) را علنا حذف کردند، و ضربه دوم را زمانی وارد کردند که لیاشکوی فاسد در انتخابات ریاست جمهوری اوکراین، ۱۰ برابر بیشتر از یاروش رأی آورد. با این حال، زمان آواکوفها، تورچینوفها و سایر «تیماشنکوئی ها» گذشته است. «شب چاقوهای بلند» در صفوف کودتاگران دور از انتظار نیست. در اینجا گزینه ها زیاد نیستند: یا با حذف یاروش جناح راستی- از راه قلع و قمع- همجنسگرایان را همانطور که موزیچکوی مقتول علنا به آواکوف وعده داد، محو خواهند کرد و یا گزینه کرواسی در انتظار نازیهای اوکراین و «هیتلر شکلاتی» آنها خواهد بود: هنوز فراموش نکرده ایم، پس از آنکه صربهای مقیم قلمرو کروواسی تحت کنترل رئیس جمهور فاشیست، توجمان را قلع و قمع کردند، ناگهان خود وی را «بطور تعجیلی» به آن دنیا، و سرمازده ترین جباران او را به لاهه فرستادند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــ

نکته ای درخور تأمل:

بنظر می رسد، عصاره و چکیده این نوشتار بیشتر به حکایت آن شیاد و دانشمند شبیه است، که دانشمند کلمه «مار» نوشت، و شیاد عکس «مار» کشید و مردم جاهل را برعلیه دانشمند شورانید. در این حکایت اگر دانشمند یک عکس در کنار کلمه مار ترسیم می کرد، بی تردید، وضع بگونه دیگر پیش می رفت. بدین معنی که عقلا و اندیشمندان بشر به قدرت ویرانگر رابطه جنسی غیرطبیعی و نامشروع پی نبردند و در نتیجه، نتوانستند در مبارزه با این نیروی کثیف موفق شوند. اما فاشیستهای دست پرورده «آقایان جهان» و گمأشتگان دولت مخفی جهانی با شناخت و کاربست آن، توانستند اوباشان مالیخولیائی، ناقص الخلقه ها و بیماران جسمی و روانی را بر رأس امور کشورهای مختلف گماشته و به تبع آن، کل جهان را بسوی ویرانی، انحطاط و تباهی سوق دهند. مترجم