فارسی یا دری ؟ چرا با لجاجت، دری ؟ چرا کج بحثی ؟
نویسنده : اسماعیل فروغی این روزها ، فضای مجازی ما بازپرازبحث ها و کج بحثی ها درمورد زبان فارسی شده است . منشأ تمام بحث ها وکج بحثی ها بازهم همان رادیوی بی بی سی و برخی ازهموطنانیست که آگاهانه یا ناآگاهانه ، دری را زبانی جداگانه ازفارسی پنداشته ، می خواهند ، مردم ما…
بیشتر بخوانید