ماندگار ترین سخن قرن ۱۳ از یک مهربانوی هم میهن ما
محمدعثمان نجیب من نزدیک به شش ده سال از صد سال قرن ۱۳ را در زمین خدا گذراندم، گفتم و گفتند، شنیدم و شنواندم، خواندم و به خواندن دعوت کردم، پای سفرهی هر استاد عزیزی زانو، زدم و دست هر بزرگ علم و اندیشه را بوسیدم، از حقوق سخن گفتم و آموختن حقوق دینی و…
بیشتر بخوانید