نویسنده ی متعهد نمادی از شهریاری و شکوهی از اقتدار…

نویسنده: مهرالدین مشید تعهد در قلمرو  ادبیات و رسالت ملی و…

اهداف حزب!

امین الله مفکر امینی      2024-12-04! اهـــــدافِ حــزبم بـــودست صلح وصفا ی مــردم…

پسا ۷ و ۸ ثور٬ در غایت عمل وحدت دارند!

در نخست٬ دین ماتریالیستی یا اسلام سیاسی را٬ بدانیم٬ که…

نگرانی ملاهبت الله از به صدا درآمدن آجیر فروریزی کاخ…

نویسنده: مهرالدین مشید پیام امیر الغایبین و فرار او از مرگ؛…

مدارای خرد

رسول پویان عصا برجان انسان مار زهرآگین شده امروز کهن افسانۀ کین،…

افراطیت و تروریسم زنجیره ای از توطیه های بی پایان

نویسنده: مهرالدین مشید تهاجم شوروی به افغانستان و به صدا درآمدن…

عید غریبان

عید است رسم غصه ز دلها نچکاندیم درد و غم و…

محبت، شماره یکم، سال ۲۷م

شماره جدید محبت نشر شد. پیشکش تان باد!

روشنفکر از نظر رفقا و تعریف ما زحمتکشان سابق

Intellektualismus. آرام بختیاری روشنفکر،- یک روشنگر منتقد و عدالتخواه دمکرات مردمی آرامانگرا -…

پیام تبریکی  

بسم‌الله الرحمن الرحیم اجماع بزرگ ملی افغانستان به مناسبت حلول عید سعید…

عید خونین

رسول پویان جهان با نـقـشۀ اهـریمنی گـردیـده پـر دعوا چه داد و…

بازی های ژیوپولیتیکی یا دشنه های آخته بر گلوی مردم…

نویسنده: مهرالدین مشید بازی های سیاسی در جغرافیای افتاده زیر پاشنه…

ادریس علی

آقای "ادریس علی"، (به کُردی: ئیدریس عەلی) شاعر و نویسنده‌ی…

گزیده‌ای از مقالهٔ «هدف دوگانهٔ اکوسوسیالیسم دموکراتیک»

نویسنده: جیسون هی‎کل ــ با گذشت بیش از دو دهه از…

مثلث خبیثه ی استخباراتی ایکه افغانستان را به کام آتش…

نویسنده: مهرالدین مشید اقنوم سه گانه ی شرارت در نمادی از…

اعلام دشمنی با زنان؛ زیر پرسش بردن اسلام و یا…

نویسنده: مهرالدین مشید رهبر طالبان از غیبت تا حضور و اعلان…

ګوند، ائتلاف او خوځښت

نور محمد غفوری  په ټولنیزو فعالیتونو کې د ګډون وسیلې   د سیاسي…

از روزی می‌ترسم 

از روزی می‌ترسم  که سرم را بر روی سینه‌ات بگذارم و تپش…

چرا نجیب بارور را شماتت و تقبیح نماییم ؟

                 نوشته ی : اسماعیل فروغی           به…

کهن افسانه ها

رسول پویان برآمد آفـتاب از مشـرق دل در سحـرگاهان شب یلـدای تار…

«
»

کلاهبرداری کووید، جنگ‌های ناتو، افراط‌گرایی سبز: سه عمل ستمگرانه جهنّمی‌

زمانی جوجه‌ها به لانه بر می‌گردند تا ساکن شوند، حتی برای آمریکا نویسنده: چاک بالدوین مترجم: سایت «۱۰ مهر»برگرفته از : veteranstoday (جوناس ای. الکسیس، سردبیر ارشد) ــ ۳۰ اکتبر ۲۰۲۲ *

آمریکا اکنون بدون شک یکی از بی‌اخلاق‌ترین، نالایق‌ترین، بی‌کفایت‌ترین و جنایتکارترین دولت‌ها را نه‌تنها در جهان امروز بلکه در تاریخ جهان دارد! و تا آنجا که رسانه‌های جریان اصلی می‌گویند، واقعاً چیزی بیش از یک وزارت تبلیغات برای دولت پنهان نیست.
وقتی صحبت از دولت پنهان می‌شود، محافظه‌کاران در همه جا دوست دارند آن را محکوم کنند ــ و در مورد کلاوس شواب، بیل گیتس، جورج سوروس، هنری کیسینجر و دیگران ــ اما تقریباً هیچیک از آنها هرگز به نفوذ قابل توجه اسرائیل صهیونیستی در دولت پنهان اشاره نمی‌کنند. اما اگر متوجه نفوذ عظیمی‌ که اسرائیل بر آن اعمال می‌کند، نباشید، هرگز واقعاً نمی‌توانید دولت پنهان را درک کنید. برای شروع، فقط نگاهی به اینکه چه کسی فدرال رزرو را کنترل می‌کند، بیندازید.

همه آن را حس می‌کنند، اما همه آن را نمی‌بینند: بزرگترین تهدید آمریکا از جانب روسیه یا چین یا هیچ دولت خارجی دیگری نیست. بزرگترین تهدید آمریکا از سوی دولت آن در واشنگتن دی سی است.

شیاطین جهانی‌گرا در درون حلقه خودی‌ها، کلاهبرداری کووید را ساختند و اجرا کردند: بزرگترین عمل استبداد در داخل مرزهای ایالات متحده از زمان حمله لینکلن  به جنوب.

شیاطین جهانی‌گرا در این گذر، اروپا و جهان را به یک اردوگاه نظامی‌ غول‌پیکر تبدیل کرده‌اند، با پایگاه‌های ایالات متحده و ناتو در آستانه همه کشورهای روی زمین، که تنها کشورها را به انتقام و انتقامجویی تحریک می‌کند.

و شیاطین جهانی‌گرا در این گذر، سیاست‌های انرژی ایالات متحده را به یک برنامه سبز افراطی تبدیل کرده‌اند که اگر به‌طور کامل اجرا شود، بزرگترین کشوری که تا به حال وجود داشته است را به یک کشور جهان سوم تبدیل خواهد کرد. در واقع، آمریکا در حال حاضر در این مسیر حرکت می‌کند.

از میزس وایر:
اگر امسال در زمستان مردم در اروپا یخ بزنند و بمیرند، چه کسی مقصر خواهد بود؟
مقررات، روسیه، سازمان پیمان آتلانتیک شمالی؟ همه آنها خواهند بود، اما هیچکس با چهره یا نام قابل تشخیص هیچ هزینه‌ای نخواهد پرداخت.

جنگی که ناشی از توسعه‌طلبی و دخالت نظامی‌ آمریکا و ناتو در اوکراین است، مشکل انرژی اروپا را تشدید کرده است. در لهستان، شهروندان با ماشین‌های خود در فاصله یک مایلی از معادن زغال سنگ صف می‌کشند تا سوخت کافی برای زمستان بخرند. با توجه به افزایش تقاضا ناشی از تحریم زغال سنگ روسیه توسط اتحادیه اروپا، خانواده‌های لهستانی نگران‌اند که برای فصل سرما ذخیره کافی نداشته باشند.

«این فراتر از تصور است. مردم در ماشین‌های خود می خوابند. گذشته‌ها را به‌خاطر می‌آورم، اما به ذهنم خطور نمی‌کرد که می‌توانیم به چیزی بدتر بازگردیم.» قبل از تحریم، لهستان  تحت فشار سیاست زیست محیطی اتحادیه اروپا بود. برای خانواده‌های لهستانی که به زغال سنگ متکی هستند، واردات روسیه به دلیل ارزان بودن آن، یکی از کالاهای اصلی خانواده‌ها بود. با ممنوعیت زغال سنگ روسیه در لهستان، مردم محلی باید به زغال سنگ معادن تحت کنترل دولت لهستان تکیه کنند، معادنی که اخیراً به دلیل تقاضای زیاد، فروش را جیره‌بندی کرده‌اند.

در یکی از بخش‌های اخیر امشب، مجری فاکس نیوز، تاکر کارلسون، مبارزه اروپایی‌ها را که در تلاش برای تامین گرما در زمستان هستند پوشش داد.

کارلسون به کشورهایی مانند آلمان و لهستان اشاره کرد که سوخت‌شان تمام می‌شود و مجبورند به زغال سنگ یا حتی چوب تکیه کنند. آیا می‌شد از این فاجعه انرژی قریب‌الوقوع جلوگیری کرد؟ کارلسون توضیح داد:

انرژی سبز نمی‌تواند جایگزین سوخت‌های فسیلی شود. نه در حال حاضر، و نه به این زودی. سوخت‌های فسیلی همان چیزی هستند که همیشه بوده‌اند: کلید تمدن…. انرژی به اصطلاح سبز به‌هیچ‌وجه جایگزین گاز و نفت و زغال سنگ نمی‌شود. قابل محاسبه است. ما باید این را می‌دانستیم. هر کسی که مهارت‌های ریاضی کلاس هشتم را داشته باشد می‌تواند در حدود ۱۰ دقیقه بفهمد که ما نمی‌توانیم سوخت‌های فسیلی را با انرژی‌های تجدیدپذیر یا سبز جایگزین کنیم و البته، آنها باید این را می‌دانستند.

در حالی که کارلسون درست می‌گوید که وسواس اتحادیه اروپا با به اصطلاح اقتصاد سبز دوباره آن را به دردسر خواهد انداخت، او این نکته را نادیده گرفت که سیاست چندین دهه مداخله خارجی آمریکا به همان اندازه در بحران کنونی نقش داشته است.

ران پل مدت‌هاست در مورد خطرات مرتبط با گسترش ناتو هشدار داده است. در سال ۲۰۰۸، نماینده آن زمان پل، به لایحه‌ای که برای تشویق اوکراین و گرجستان برای پیوستن به ناتو بود رأی منفی داد. در آن زمان، پل رأی خود را با پیام زیر توضیح داد:

ناتو سازمانی است که اهدافش با پایان یافتن دشمن آن، پیمان ورشو، پایان یافته است. پاداش سیاسی این دور گسترش ناتو، دولت‌هایی در گرجستان و اوکراین است که در نتیجه انقلاب‌های مورد حمایت ایالات متحده، به اصطلاح با انقلاب‌های نارنجی و انقلاب گل سرخ، به قدرت رسیدند.

ارائه ضمانت‌های نظامی‌ آمریکا به اوکراین و گرجستان تنها می‌تواند ارتش ما را بیشتر تحت فشار قرار دهد. این گسترش ناتو ممکن است ارتش ایالات متحده را در درگیری‌های غیرمرتبط با منافع ملی ما درگیر کند.

حمایت ایالات متحده از عضویت اوکراین در ناتو  ادامه دارد. روسیه نمی‌خواست خطر تحقق این امر را به جان بخرد و در نتیجه درگیر نظامی ‌شد. بایدن نیز شخصاً در این امر دخیل می‌باشد، زیرا او در تبدیل ناتو به آنچه در حال حاضر هست نقشی کلیدی داشته است.

در سال ۱۹۹۸، سناتور آن زمان بایدن به گسترش ناتو در لهستان، مجارستان و جمهوری چک رأی مثبت داد و اظهار داشت که این اقدام «آغاز ۵۰ سال دیگر صلح» خواهد بود.

همانطور که پل اخیراً نوشت، بایدن از واقعیت خیلی پرت بود.

متأسفانه، همانطور که در هفته گذشته دیدیم، ترس من به حقیقت پیوست. برای تجزیه و تحلیل انگیزه اعلام‌شده روسیه، نیازی به تأیید اقدامات نظامی ‌روسیه نیست: عضویت اوکراین در ناتو خط قرمزی بود که روسیه خواهان عبور ناتو از آن نبود. از آنجایی که خود را در معرض خطر تشدید وحشتناک تنش می‌بینیم، باید به یاد داشته باشیم که لازم نبود این اتفاق بیفتد. برای ایالات متحده، گسترش و تهدید به گسترش ناتو تا دم در روسیه، هیچ مزیتی وجود نداشت. هیچ دلیل موجهی برای استدلال وجود ندارد که با این کار ما امن‌تر می‌شویم.

آمین!

فضولی‌های بی‌جا و مستمر آمریکا، مداخلات، تحریم‌های تجاری، پرچم‌های دروغین، تغییر رژیم‌ اجباری، ترورهای سیاسی، نقض حاکمیت دولت‌ها، بمب‌گذاری‌ها، کمپین‌های تروریستی مخفی و جنگ‌های نیابتی در سرتاسر جهان، باعث اکثر قریب به اتفاق درگیری‌های جهانی و رکود داخلی حداقل از زمان جنگ جهانی دوم به بعد شده است.

محافظه‌کاران و مسیحیان دو بار، در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲، این فرصت را داشتند که یک مشروطه‌خواه و وطن‌پرست واقعی، یک غیرمداخله‌گر و صلح‌دوست واقعی و یک جنتلمن مسیحی واقعی، دکتر ران پل، را برای ریاست‌جمهوری ایالات متحده معرفی کنند. در عوض، آنها احمقانه نامزدی دکتر پل را رد کردند و دو تن از کنترل‌شده‌ترین و فاسدترین سیاستمداران تاریخ مدرن را انتخاب کردند: جان مک کین و میت رامنی.

ببینید از آن زمان چه اتفاقی افتاده است.

آمریکا اکنون بدون شک یکی از بی‌اخلاق‌ترین، نالایق‌ترین، بی‌کفایت‌ترین و جنایتکارترین دولت‌ها را نه‌تنها در جهان امروز بلکه در تاریخ جهان دارد! و تا آنجا که رسانه‌های جریان اصلی می‌گویند، واقعاً چیزی بیش از یک وزارت تبلیغات برای دولت پنهان نیست.

وقتی صحبت از دولت پنهان می‌شود، محافظه‌کاران در همه جا دوست دارند آن را محکوم کنند ــ و در مورد کلاوس شواب، بیل گیتس، جورج سوروس، هنری کیسینجر و دیگران ــ اما تقریباً هیچیک از آنها هرگز به نفوذ قابل توجه اسرائیل صهیونیستی در دولت پنهان اشاره نمی‌کنند. اما اگر متوجه نفوذ عظیمی‌ که اسرائیل بر آن اعمال می‌کند، نباشید، هرگز واقعاً نمی‌توانید دولت پنهان را درک کنید. برای شروع، فقط نگاهی به اینکه چه کسی فدرال رزرو را کنترل می‌کند، بیندازید.

من می‌خواهم باور کنم که اگر جمهوری‌خواهان کنترل کنگره را در نوامبر امسال و کاخ سفید را در سال ۲۰۲۴ در دست بگیرند، اوضاع بهتر خواهد شد، اما واقعیت تلخ این است که جمهوری‌خواهان خیلی خوب و استادانه حرف می‌زنند، در حالی که تقریباً هیچ چیز را تغییر نمی‌دهند.

من به سیاستمداران هیچ یک از طرفین که شهامت تصمیمات سختی را داشته باشند که مسیر تخریبی کشتی کشورمان را که در حال حاضر در آن قرار دارد تصحیح کنند، هیچ اعتمادی ندارم.

اگر کشیش‌های آمریکا دست به‌کار شوند و در رهبری از خود شجاعت نشان دهند، کمک بسیار خوبی خواهد بود. اما آنها قبلاً ثابت کرده‌اند که حاضربه کاری هستند: هیچ چیز!

کلاهبرداری کووید، جنگ‌های ناتو و افراط‌گرایی سبز، سه‌گانه ظالمانه جهنم‌اند. اگر این سه حمله شیطانی به آزادی‌های ما را شکست دهید، مشکلات بیشماری را حل خواهید کرد که کمترین آن تورم و ضعف اقتصادی کلی ما است.

استبداد کووید قبلاً زندگی میلیون‌ها نفر را نابود کرده است که احمقانه‌ترین ضربات را وارد کردند و ذهن میلیون‌ها نفر دیگر را برای همیشه به بردگی گرفتند. گسترش برنامه جنگ دائمی‌ ناتو و آمریکا ما را به پرتگاه جنگ هسته‌ای رسانده است. و اگر اجازه داده شود تا دستور کار سبز به بلوغ برسد، به اندازه جنگ هسته‌ای ــ اگر نه بیشتر ــ به کشور ما آسیب خواهد رساند.

با نگاهی به گذشته، نمی‌دانم که آیا نامزدی ران پل آخرین فرصت آمریکا برای درست کردن کشتی دولتی‌اش بود؟ از نظر معنوی، وقتی مسیحیان و محافظه‌کاران دکتر پل را رد کردند، اصول قانون طبیعی کتاب مقدس را که او نمایندگی می‌کرد، رد کردند.
زمانی جوجه‌ها به لانه برمی‌گردند تا ساکن شوند ــ حتی برای آمریکا.

* https://www.veteranstoday.com/۲۰۲۲/۱۰/۳۰/covid-scam-nato-wars-green-extremism-the-tyrannical-trifecta-from-hell/‎