مکر دشمن

  نوشته نذیر ظفر با مکـــــر خصم ، یار ز پیشم…

نویسنده ی متعهد نمادی از شهریاری و شکوهی از اقتدار…

نویسنده: مهرالدین مشید تعهد در قلمرو  ادبیات و رسالت ملی و…

اهداف حزب!

امین الله مفکر امینی      2024-12-04! اهـــــدافِ حــزبم بـــودست صلح وصفا ی مــردم…

پسا ۷ و ۸ ثور٬ در غایت عمل وحدت دارند!

در نخست٬ دین ماتریالیستی یا اسلام سیاسی را٬ بدانیم٬ که…

نگرانی ملاهبت الله از به صدا درآمدن آجیر فروریزی کاخ…

نویسنده: مهرالدین مشید پیام امیر الغایبین و فرار او از مرگ؛…

مدارای خرد

رسول پویان عصا برجان انسان مار زهرآگین شده امروز کهن افسانۀ کین،…

افراطیت و تروریسم زنجیره ای از توطیه های بی پایان

نویسنده: مهرالدین مشید تهاجم شوروی به افغانستان و به صدا درآمدن…

عید غریبان

عید است رسم غصه ز دلها نچکاندیم درد و غم و…

محبت، شماره یکم، سال ۲۷م

شماره جدید محبت نشر شد. پیشکش تان باد!

روشنفکر از نظر رفقا و تعریف ما زحمتکشان سابق

Intellektualismus. آرام بختیاری روشنفکر،- یک روشنگر منتقد و عدالتخواه دمکرات مردمی آرامانگرا -…

پیام تبریکی  

بسم‌الله الرحمن الرحیم اجماع بزرگ ملی افغانستان به مناسبت حلول عید سعید…

عید خونین

رسول پویان جهان با نـقـشۀ اهـریمنی گـردیـده پـر دعوا چه داد و…

بازی های ژیوپولیتیکی یا دشنه های آخته بر گلوی مردم…

نویسنده: مهرالدین مشید بازی های سیاسی در جغرافیای افتاده زیر پاشنه…

ادریس علی

آقای "ادریس علی"، (به کُردی: ئیدریس عەلی) شاعر و نویسنده‌ی…

گزیده‌ای از مقالهٔ «هدف دوگانهٔ اکوسوسیالیسم دموکراتیک»

نویسنده: جیسون هی‎کل ــ با گذشت بیش از دو دهه از…

مثلث خبیثه ی استخباراتی ایکه افغانستان را به کام آتش…

نویسنده: مهرالدین مشید اقنوم سه گانه ی شرارت در نمادی از…

اعلام دشمنی با زنان؛ زیر پرسش بردن اسلام و یا…

نویسنده: مهرالدین مشید رهبر طالبان از غیبت تا حضور و اعلان…

ګوند، ائتلاف او خوځښت

نور محمد غفوری  په ټولنیزو فعالیتونو کې د ګډون وسیلې   د سیاسي…

از روزی می‌ترسم 

از روزی می‌ترسم  که سرم را بر روی سینه‌ات بگذارم و تپش…

چرا نجیب بارور را شماتت و تقبیح نماییم ؟

                 نوشته ی : اسماعیل فروغی           به…

«
»

شترهایی که با چشم باز خواب دیدند !


مسیح علینژاد از طرف کاخ سفید به نشست داووس دعوت شد تا به کمک ساکنان کاخ سفید اقتصاد و محیط زیست دنیا را متحول کند … این کاخ سفیدم یه کالیبر مناسب گیر آورده مگه ول میکنن … از سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا پرسیدم حالا ظریف نشد ، چرا مسیح ؟ پاسخ داد به تو چه ، پولشو میدیم..

اعصاب معصاب ندارن این وزارتی های سفید….


فریبا هشترودی در مصاحبه با تلویزیون فرانس ۲۴ می گوید: امروز می خواهم بگویم که تماما پشت سر رهبری خامنه ای خواهم بود…



آدمها در انتخاب خودشان آزاداند ، هرچند برای هر انتخابی شخصا احترامی ندارم ، که در این صورت باید برای هیتلر هم احترام داشته باشم.



خانم هشترودی عضو سابق شورای مجاهدین قبل از اینکه قبله سیاسی اش عوض شود و پشت خامنه ایی سجده کند … و در کنار بقیه تشویقات مادی مثل گرفتن بنیاد باباش…شخصا حدس میزنم یک موضوع جدی تر در عوض شدن انتخابش دخیل بود . در زمانی بسیار مبهم و راز آلود ، بعد از قیچی کردن بال نظامی مجاهدین در عراق توسط ارتش آمریکا مقر اصلی مجاهدین در پاریس یا بال سیاسی توسط نظامیان فرانسه اشغال شد ضربه ایی که صدایش را همه باید میشنیدند . هنوز کسی نمیدانست قرار است این حمله چه شکلی خاتمه پیدا کند.



خانم هشترودی کمی احساس خطر کرد که نکنه اوف بشه ؟



خانم هشترودی قبله اش را به سرعت عوض کرد تا اگر کار به استرداد مجاهدین به حکومت اسلامی کشید ، قدرت مانور داشته باشد . ولی کار به استرداد نکشید اما خانم هشترودی باید ادامه میداد ، املاک پدری را پس گرفته بود ، به مام وطن پرکشیده بود و با کانون هابیلیان و روسری عکس یادگاری گرفته بود … یعنی امکان پا پس کشیدن نداشت…



مدتی بعد از حسن روحانی در سفرش به پاریس تمجید کرد و حالا رسیده به شخص رهبری خامنه ایی و تقدیر و شراکت در سقوط هواپیمای اوکراینی…


این مختصر تقدیم به کسانی که همان موقع با حضور خانم فریبا هشترودی در آلترناتیو موازی مجاهدین در پاریس ضرب گرفته بودند و میرقصیدند با این توجیه ساده که یک زن تنهاست … هر چی داد زدیم بابا جان این از تهران آمده ، تنها نیست پشتش به مقام ولایت فقیه گرم است به گوش کسی نرفت و تازه عده ای آخر کار طلبکار هم شدند ! شاید در هنگامه واقع شدن حادثه کسی به سادگی متوجل نشود ، ولی بعد ازمدتی همانها که مثلا متوجل نشده بودند باز هم به متوجل نشدن ادامه دادند و انگار نه انگار که آلترناتیو با حضور نماینده ولی فقیه در پاریس فقط مقام ولایت فقیه را پوشش سیاسی میدهد . اگر متوجل شده بودند مواضع غلط خودشان را نقد میکردند .



خانم شاهید هشترودی قبل از حضور شما پشت سر ولایت فقیه حاکم ، غرب با تمام قدرت پشت سر سیستم ولایت را گرفته است . حضور عروسکهای خیمه شب بازی در مطبوعات غربی در اصل بازی تاثیری ندارد … بعد از خلع سلاح مجاهدین و تبعیدشان به آلبانی ما در میدان جنگ سیاسی هستیم ، درجنگ سیاسی توی سر مجرم دست بسته زدن ، هنر هیچ اصغر قاتلی نیست به جز ولایت فقیه و یارانش ! انتخاب هر فردی در این جنگ سیاسی نهایتا یا پشت سر ولایت فقیه خامنه ای است و یا مخالف سقوط هواپیماهای مسافری…انتخاب سیاسی افراد به حقانییت هیچ مارمولکی ربطی ندارد .  خانم شاهید هشترودی زمان مناسبی برای سپید سازی نیست . فاشیسم از جنسی نیست که سپید شود ، هیچ جنایت و جنایتکاری در تاریخ سفید نمیشود . بیخودی زور نزن !


به تازگی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حکومت اسلامی ایران ابلاغیه ایی دریافت کردند که با استفاده از تمام اسناد تاریخی ، سرفصل “جنایات، توطئه‌ها، خیانت‌های آمریکا در دنیا” را با “اولویت کشور ایران” در برنامه‌ها و کتب درسی مدارس، مؤسسات، آموزش عالی و دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی حکومت بگنجانند.


از نظر من این جنگ زرگری جهت عوامفریبی است اما در حالتی که ذهن آن را جدی بگیرد …

همین که ولایت فقیه هنوز حاکم است بزرگترین خیانت غرب به مردم ایران است حالا هی شلوغ نکنید که فرزندان این تمساح از آمریکا اخراج میشوند اخراج فرزندان تمساح دوای درد مردم ایران نیست وقتی پدرشان تمساح بزرگ یا همان ولایت فقیه هنوز با لجستیک غرب و اهرم سرکوب مطلق حاکم است ، غرب و سیاستهای مخربش پدرشان را دفن سیاسی کند فرزندان اتوماتیک مثل برگ زرد درخت خودشان میریزن و میسابن به الک .

در صدر خیانتهای آمریکا دادن کشور ایران به روحانییت در 1357 بود و پشتیبانی کامل از این سیستم مافیایی اسلامی طی 40 سال گذشته ،
زمانی که سیستم سلطنتی وپادشاه سابق مخالفان خودش رامثلا کریم پور شیرازی زنده زنده آتش میزد ویا مثل دکتر فاطمی با تب بالا تیرباران میکرد و یا تیرباران گروههای چپ و راست دیگر …تاریخ وقایع سیاسی را ثبت میکرد ، گفتن از خیانتهای غرب خوب است اما ریشه را بزنید تا دوباره به کاهدان نزنیم . ساواک فرزند ناخلف غرب در نظام سلطنتی بود و وزارت اطلاعات همان فرزند ناخلف است که حالا بزرگ شده است . قابل توجل آنها که میگویند سلطنت بهتراز ولایت فقیه است… این 2 پدیده جدا از هم نیستند، ولایت فقیه ورژن تکامل یافته سلطنت تاجدار است . آقای رضا پهلوی نقد گذشته اجدادتان تنها پیش شرط حضور سیاسی در فردای ایران است .  برای حضور مجدد سلطنتی هم … گاهی وقتها چقدر زود دیر میشود ! تاریخ سیاسی هر جغرافیایی باید مثل حلقات زنجیر باید نقطه وصل داشته باشد . این قانون است !
 


من هم با شما کاملا موافقم که شاه سابق دیکتاتور خیلی بهتری بود از شیخ فعلی . دیکتاتوری سلطنتی از فاشیسم دینی خیلی بهتر است .



این روزها عده ایی دنبال دیکتاتور خوب یا بهتری هستند و شعار مردم را که فریاد زدند مرگ بر ستمگر ، چه شاه باشد چه رهبر…غلط میدانند، چون شاه سابق ایران سالها پیش وفات شده اند … دیکتاتور وفات شد ، فرهنگ دیکتاتور پروری مانده است .



تفکر دیکتاتوری چیزی نیست که بهتر و بدتر داشته باشد جامعه ایران بیمار است و تفکر دیکتاتوری را مستمر بازتولید میکند . وقتی تفکر دیکتاتور پروری داشته باشیم بهترین شخصیتهای تاریخ سیاسی انسان هم برسند باز دیکتاتور را خودمان میسازیم .



شما در سبد انواع دیکتاتورها ، دنبال دیکتاتور خوب هستی ، به اصل دیکتاتوری معتاد شده اید و فقط در انتخاب اسم دیکتاتور با بقیه اختلاف نظر دارید …

من این بیماری دیکتاتور پروری را نفی میکنم و علاقه ایی به آن ندارم . چه شاه باشه چه رهبر .

23.01.2020

اسماعیل هوشیار