به ملا ها مگو که بالای چشمت ابروست!
موسی فرکیش خیلی جرات میخواهد، که باصطلاح “علمای دین” حالا گرد میآیندِ بیانیه صادر میکنند و سخن تیز از دین ستیزی مردم و نهاد های مدنی میزنند. منِ شهروند، بعد از وقوع حوادثِ بیشمارِ غیر انسانی و تکان دهنده، این عمل را همان “چشم سفیدی” ملایی مینامم. با آنهمه تجاوز ها، قتل ها، گروگانگیری…
بیشتر بخوانید





