مکر دشمن

  نوشته نذیر ظفر با مکـــــر خصم ، یار ز پیشم…

نویسنده ی متعهد نمادی از شهریاری و شکوهی از اقتدار…

نویسنده: مهرالدین مشید تعهد در قلمرو  ادبیات و رسالت ملی و…

اهداف حزب!

امین الله مفکر امینی      2024-12-04! اهـــــدافِ حــزبم بـــودست صلح وصفا ی مــردم…

پسا ۷ و ۸ ثور٬ در غایت عمل وحدت دارند!

در نخست٬ دین ماتریالیستی یا اسلام سیاسی را٬ بدانیم٬ که…

نگرانی ملاهبت الله از به صدا درآمدن آجیر فروریزی کاخ…

نویسنده: مهرالدین مشید پیام امیر الغایبین و فرار او از مرگ؛…

مدارای خرد

رسول پویان عصا برجان انسان مار زهرآگین شده امروز کهن افسانۀ کین،…

افراطیت و تروریسم زنجیره ای از توطیه های بی پایان

نویسنده: مهرالدین مشید تهاجم شوروی به افغانستان و به صدا درآمدن…

عید غریبان

عید است رسم غصه ز دلها نچکاندیم درد و غم و…

محبت، شماره یکم، سال ۲۷م

شماره جدید محبت نشر شد. پیشکش تان باد!

روشنفکر از نظر رفقا و تعریف ما زحمتکشان سابق

Intellektualismus. آرام بختیاری روشنفکر،- یک روشنگر منتقد و عدالتخواه دمکرات مردمی آرامانگرا -…

پیام تبریکی  

بسم‌الله الرحمن الرحیم اجماع بزرگ ملی افغانستان به مناسبت حلول عید سعید…

عید خونین

رسول پویان جهان با نـقـشۀ اهـریمنی گـردیـده پـر دعوا چه داد و…

بازی های ژیوپولیتیکی یا دشنه های آخته بر گلوی مردم…

نویسنده: مهرالدین مشید بازی های سیاسی در جغرافیای افتاده زیر پاشنه…

ادریس علی

آقای "ادریس علی"، (به کُردی: ئیدریس عەلی) شاعر و نویسنده‌ی…

گزیده‌ای از مقالهٔ «هدف دوگانهٔ اکوسوسیالیسم دموکراتیک»

نویسنده: جیسون هی‎کل ــ با گذشت بیش از دو دهه از…

مثلث خبیثه ی استخباراتی ایکه افغانستان را به کام آتش…

نویسنده: مهرالدین مشید اقنوم سه گانه ی شرارت در نمادی از…

اعلام دشمنی با زنان؛ زیر پرسش بردن اسلام و یا…

نویسنده: مهرالدین مشید رهبر طالبان از غیبت تا حضور و اعلان…

ګوند، ائتلاف او خوځښت

نور محمد غفوری  په ټولنیزو فعالیتونو کې د ګډون وسیلې   د سیاسي…

از روزی می‌ترسم 

از روزی می‌ترسم  که سرم را بر روی سینه‌ات بگذارم و تپش…

چرا نجیب بارور را شماتت و تقبیح نماییم ؟

                 نوشته ی : اسماعیل فروغی           به…

«
»

دادگاه کووید یا نورنبرگ ۲

C:\Users\User\Pictures\nur.jpg

دربارۀ پزشکان و وکلا- مبارزان علیه جنایات علیه بشریت

من بارها نوشته‌ام که مبارزه با به اصطلاح همه‌گیری در بسیاری از کشورها به صورت نقض آشکار قانون اساسی، قوانین و حقوق اولیه بشر انجام گرفته است. توصیف این پدیده به عنوان «کووید-فاشیسم» روز به روز گسترده‌تر می‌شود.

نخستین کسانی که با این پدیده مخالفت کردند، پزشکان صادق و شجاعی بودند که نشان دادند «مبارزه با کووید» پردۀ ساتری است برای پنهان کردن اهداف محافل حاکم که هیچ رابطه‌ای با علم پزشکی و بهداشتی ندارند. لوک آنتوان مونتانیه، دکتر مشهور فرانسوی، متخصص ویروس‌شناسی، برنده جایزۀ نوبل اظهار داشت، افرادی که با به اصطلاح واکسن‌های کووید (در واقع با داروهای تجربی) واکسینه شده‌اند، بیش از سه سال پس از تزریق زنده نمی‌مانند.

حتی اگر لوک مونتانیه خیلی هم اغراق کرده باشد، بنا به اظهارات افرادی که آمار واکسیناسیون و عواقب آن را مطالعه می‌کنند، مرگ و میر ناشی از واکسیناسیون در حال حاضر، یعنی در سال ٢٠٢١، سر به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان می‌زند. بر اساس یکی از آخرین مطالعات انجام شده در ایالات متحدۀ آمریکا، تعداد مرگ و میر ناشی از واکسن علیه کووید در پایان ماه اکتبر، حدود ٢٠٠ هزار نفر بوده است.

نقض قانون اساسی، قوانین و حقوق اولیه انسان توسط مقامات اکثریت کشورهای جهان منجر به مرگ و معلولیت واکسینه‌شدگان، «مرگ و میر اضافی» در  میان سایر گروه‌های مردم، حبس افراد در قرنطینه، ایجاد اردوگاه اجباری الکترونیکی (کدهای QR) و غیره گردید. مرگ و میر با تشخیص‌های مرسوم ناشی از این واقعیت است که بیماران «کووید» در اولویت قرار می‌گیرند و افراد مبتلا به بیماری‌های سنتی از مراقبت‌های پزشکی محروم می‌شوند.

‌‌ وکلا نیز در کنار پزشکان فعالیت می‌کنند. فقط یک نمونه ذکر می‌‌کنم. تیمی مرکب از ١٠٠٠ حقوق‌دان و بیش از ١٠ هزار متخصص علوم پزشکی، بزرگترین شکایت تاریخ را به نام «نورنبرگ-٢» طرح کردند. آن‌ها علیه سازمان بهداشت جهانی (WHO) بعنوان آغازگر جنگ روانی علیه بشریت جهانی تحت عنوان همه‌گیری کووید و مجمع جهانی اقتصاد (WEF) به ریاست کلائوس شوآب اقامۀ دعوی کردند. رسانه‌های مخالف فهرست بلند اتهامات علیه این دو سازمان و رهبران آن‌ها (و همچنین، علیه دیگر سازمان‌‌‌ها و رهبران با هزاران رشته مرتبط‌شان با دو سازمان مذکور) را به اختصار چنین بیان کردند: جنایت علیه بشریت (Crimes Against Humanity)!

رهبری گروه شاکیان را دکتر راینر فوئلمیچ، حقوق‌دان آلمانی- آمریکایی، یکی از بانفوذترین‌ها در اروپا بر عهده دارد. او به ویژه در یک پروندۀ کلاهبرداری چند میلیون دلاری علیه دویچه بانک و همچنین، در پرونده‌ای علیه فولکس واگن مبنی بر کلاهبرداری با داده‌های جعلی در مورد گازهای خروجی از اگزوز موتور خودروهای دیزلی پیروز شد. این پرونده دیزل‌گیت ٢٠١۵ نامیده شد.

C:\Users\User\Pictures\nur1.jpg

راینر فوئلمیچ

راینر فوئلمیچ یکی از بنیانگذاران کمیتۀ آلمانی تحقیقات کرونا، یا به اختصار، کمیتۀ کرونا است که در ماه مه سال ٢٠٢٠ تأسیس گردید. در اینجا می‌توانید از وب سایت رسمی کمیته بازدید کنید. از اواسط سال ٢٠٢٠، کمیته شروع به دریافت گزارش‌های حاکی از تقلبات و دیگر موارد نقض قوانین تحت پوشش «مبارزه با ویروس کرونا» کرد. بلافاصله سیل قدرتمند گزارشات از آلمان و از بسیاری کشورهای دیگر به کمیته سرازیر شد.

در میان اولین دسته از گزارش‌ها، اطلاعات مربوط به تقلب در آزمایشات واکنش زنجیره‌ای پلیمراز بیشتر از همه بود. معلوم شد، که نه کروناویروس، بلکه، دروغ آزمایشات واکنش زنجیره‌ای همه‌گیر شده است. سپس، موجی از گزارش‌ها در مورد قرنطینه‌های بی‌معنی و مخرب به راه افتاد. راینر فوئلمیچ تصویری را که بر اساس این گزارش‌ها ایجاد شده، چنین توضیح می‌دهد: «مثلاً، سوئد، بدون مداخله، اما انگلیس، با برقراری محدودیت‌های سخت‌گیرانه، شاخص‌‌ مشابهی از ابتلا و مرگ و میر دارند. همین واقعیت را دانشمندان آمریکایی در ایالت‌های مختلف نیز مشاهده کردند: در رابطه با ابتلا به بیماری، هیچ تفاوتی بین ایالت‌‌های آزاد و قرنطینه شده وجود ندارد».

بخش اصلی گزارش‌‌های سال ٢٠٢١ به واکسن‌های به اصطلاح کووید مربوط بود. همانگونه که فوئلمیچ بیان کرد، داروهایی که برای مبارزه با کووید استفاده می‌شود، «هیچ ربطی به واکسیناسیون ندارند، اما بخشی از آزمایشات ژنتیکی هستند». کمیته حجم عظیمی از اطلاعات در بارۀ جعل آزمایشات بالینی داروها، و همچنین، در خصوص فساد در سازمان‌های دولتی که برای آزمایش چنین داروها مجوز صادر کردند، در اختیار دارد.

دکتر راینر فوئلمیچ بیش از ١۵٠ بار با متخصصانی مانند پروفسور لوک مونتانیه و مایک یدون، معاون سابق رئیس کمپانی فایزر انجام داد تا نتیجه بگیرد، که «هیچ یک از این‌ها هیچ ارتباطی با سلامتی ندارند». به باور وکیل آلمانی، برای سازمانگران پاندمی فقط پول و قدرت مهم است. همانطور که فوئلمیچ تصریح می‌کند، در کل داستان «همه‌گیری»، نقش اصلی را چهره‌های پشت صحنه- سازمان‌گران و سفارش‌دهندگان- بازی می‌کنند. این گروه نخبگان جهانی، طبق برآورد فوئلمیچ، از حدود ٣٠٠٠ نفر از افراد فوق ثروتمند تشکیل شده است.

گروه دیگر، گروه عروسک‌های علنی هستند. حقوق‌دان آلمانی بعنوان مثال، از کریستین دروستن، ویروس‌شناس آلمانی نام می‌برد، که استفاده از آزمایش‌های واکنش زنجیره‌ای ‌پلیمراز را برای تشخیص موارد کووید-١٩ به طور «علمی» اثبات کرد (بدرستی هم این آزمایش‌ها را همانطور که توسعه دهندۀ آن‌ها- کری مولیس هشدار داد، نمی‌توان بدین منظور استفاده کرد). گروه عروسک‌ها شامل افرادی مانند تدروس آدهانوم قبریسوس، مدیر کل سازمان بهداشت جهانی؛ دامپزشک لوتار اچ. ویلر، مدیر مؤسسه رابرت کوخ؛ آنتونی فائوچی، اپیدمیولوژیست و مشاور ارشد رئیس‌جمهور ایالات متحده در مورد «همه‌گیری» و دیگران می‌باشد.

اگر طرح «نوسازی بزرگ» با شکست مواجه شود، سازمانگران آن بدون تعلل گروه شش را دستگیر و محاکمه خواهند کرد. این، بسیار شبیه آن خواهد بود، که در سال‌های ٣٠-۴٠ اتفاق افتاد. نخبگان آنگلو-آمریکایی با امیدواری به تسخیر اروپا و اتحاد جماهیر شوروی توسط نیروهای رایش سوم، طرحی را برای استقرار سلطه بر سراسر جهان تدوین کردند. در این طرح، نازی‌های آلمان تنها مهره‌های یک بازی بزرگ ژئوپلیتیکی برای نخبگان نامرئی آنگلوساکسونی محسوب می‌شدند. طرح شکست خورد، و مهره‌ها (عروسک‌ها) در نورنبرگ محاکمه شدند.

فوئلمیچ مایل است نه تنها آن شش نفر، بلکه حامیان آن‌ها را نیز در دادگاه نورنبرگ ٢ ببیند. کمیتۀ آلمانی تحقیقات کرونا اسناد بسیار جدی در مورد سازمانگران و سفارش‌دهندگان کلاهبرداری جهانی در دست دارد. با این وجود، فعلاً اتهامات علیه سازمان بهداشت جهانی، مجمع جهانی اقتصاد و رهبران آن‌ها- دکتر قبریسوس و پروفسور شوآب آماده شده است.

فوئلمیچ تائیدیه سازمان جهانی بهداشت برای استفاده از واکسن های آزمایشی برای واکسیناسیون را به‌معنی نقض آشکار ماده ٣٢ کنوانسیون ١٩۴٩ ژنو در رابطه با حمایت از افراد غیرنظامی در زمان جنگ تعریف می‌کند: «قطع عضو و آزمایش‌های پزشکی یا علمی غیرلازم برای شفای انسان ممنوع است». مطابق مادۀ ١۴٧، انجام آزمایشات بیولوژیکی بر روی انسان نقض جدی کنوانسیون شمرده می‌شود. استفادۀ گسترده از واکسن‌های «آزمایشی» همۀ ده ماده اصلی قانون مصوب دادگاه نورنبرگ پس از پایان محاکمۀ پزشکان نازی در نورنبرگ در اوت ١٩۴٧ را نقض می‌کند. فوئلمیچ و سایر حقوقدانان معتقدند که چنین نقض جدی این قانون (و برخی دیگر از معاهدات بین‌المللی) مجازات اعدام برای فاشیست‌های کووید (سازمانگران و مجریان عملیات استفادۀ گسترده از داروهای آزمایشی بر روی انسان) در نظر گرفته است.

علاوه بر گزارش‌های مربوط به نقض جنبۀ حقوقی موضوع، کمیتۀ آلمانی تحقیقات کرونا اطلاعاتی با ماهیت سیاسی دریافت می‌کند، که واقعیت پشت صحنه را روشن می‌سازد. فوئلمیچ، به ویژه، خاطرنشان می‌کند که در ابتدا، نخبگان جهانی در حال آماده‌سازی طرحی بودند که طبق آن، قرار بود «بازسازی بزرگ» تا اواسط قرن بیست و یکم انجام شود. سپس تصمیم گرفته شد که ساخت «دنیای شگفت‌انگیز جدید» تسریع شود و اجرای این طرح در سال ٢٠٣٠ آغاز گردد. پس از مدتی، سال ٢٠٢٠ بمثابه تاریخ شروع تعیین شد. و زنگ شروع به شکل سیگنالی توسط سازمان بهداشت جهانی زده شد: «همه‌گیری کووید-١٩».

فوئلمیچ مطمئن است، که چنین تعجیل می‌تواند برای سازماندهان «همه‌گیری» و «بازسازی بزرگ» هلاکت‌بار باشد: «فکر می‌کنم به دلیل همین تعجیل است که این همه اشتباه می‌کنند. مثلاً، تولیدکنندگان واکسن انتظار چنین عوارض جانبی و مرگ و میر زیادی را نداشتند».

گروه فوئلمیچ دارای خصیصۀ بین‌المللی قوی است. کمیتۀ آلمانی مطالعات کرونا- هستۀ اصلی آن است، اما در همۀ قاره‌ها وکلایی هستند که با کمیته تعامل دارند. گروه‌های ملی به طور همزمان عمل می‌کنند و تقریباً همان دعاوی را در دادگاه‌های کشورهای خود طرح می‌کنند. تا به امروز، اقامه دعوی در سه قاره ثبت شده است.

یکی از آخرین اخبار در مورد کار گروه فوئلمیچ از ورشو منتشر شد. در آنجا، در اواسط نوامبر، یک کمیسیون پارلمانی برای بررسی تخلفات پیرامون کووید-١٩ کار خود را آغاز کرد. دکتر فوئلمیچ برای کمک به کمیسیون در امر تحقیقات، وارد لهستان شد. در حال حاضر نخستین نتایج بدست آمده است. این کمیسیون، با کمک فوئلمیچ، تصمیم به افتتاح پروژه نورنبرگ٠،٢ گرفت. برای آماده‌سازی دادگاه، گژه‌گوژ براون، معاون سیم (seym- نام پارلمان لهستان. م.)، رهبر کنفدراسیون کرونای لهستان، یکی از رهبران کنفدراسیون آزادی و استقلال؛ میروسلاو پیوتروفسکی، نمایندۀ سابق پارلمان اروپا؛ پاول اسکوتسکی، نمایندۀ سیم؛ یاتسک ویلک، وکیل نامدار لهستانی، اقتصاددان و سیاستمدار وارد کارگروه گردیدند. وکلا، آرکادیوش تتلا، کشیشتوف لاپاتوفسکی و یارسلاو لیتوین به آن‌ها کمک می‌کنند. کار کمیسیون پارلمانی در ۵ دسامبر با انتشار بیانیۀ ورشو علیه تمامیت‌خواهی جدید پایان یافت. و این هم بریده‌هایی از بیانیه: « این وظیفۀ ماست که با حکومتی که از قدرت خود سوء‌استفاده می‌کند، مخالفت کنیم، همانطور که مبارزه با دیکتاتوری در همۀ اشکال آن ضروری است. ما نه تنها به اشکال مختلف آزار و شکنجه، بلکه، قبل از همه، به حاکمیت استبدادی که امروز امور مالی، رسانه‌ای، نظارت پلیسی و سیاسی جهان را اداره می‌کند، اعتراض می‌کنیم. کرامت انسانی، حقیقت و قانون طبیعی نباید در نهایت به توتالیتاریسم جدید ببازد. بیائید محکم به دفاع از مهم‌ترین ارزش‌های انسانی برخیزیم. بیایید متحد شویم، شجاع و فعال باشیم. قطعا پیروز خواهیم شد!»

والنتین کاتاسانوف (Valentin Katasonov)

پروفسور، دکتر علوم اقتصادی، مدیر مرکز مطالعات اقتصادی «شاراپوف» روسیه،

مشاور اقتصادی اسبق دبیر کل سازمان ملل متحد، پژوهشگر مسائل پشت صحنه 

ا. م. شیری

۴ دی- جدی ١۴٠٠

https://www.fondsk.ru/news/2021/12/22/kovid-tribunal-ili-njurnberg-2-55160.html