مکر دشمن

  نوشته نذیر ظفر با مکـــــر خصم ، یار ز پیشم…

نویسنده ی متعهد نمادی از شهریاری و شکوهی از اقتدار…

نویسنده: مهرالدین مشید تعهد در قلمرو  ادبیات و رسالت ملی و…

اهداف حزب!

امین الله مفکر امینی      2024-12-04! اهـــــدافِ حــزبم بـــودست صلح وصفا ی مــردم…

پسا ۷ و ۸ ثور٬ در غایت عمل وحدت دارند!

در نخست٬ دین ماتریالیستی یا اسلام سیاسی را٬ بدانیم٬ که…

نگرانی ملاهبت الله از به صدا درآمدن آجیر فروریزی کاخ…

نویسنده: مهرالدین مشید پیام امیر الغایبین و فرار او از مرگ؛…

مدارای خرد

رسول پویان عصا برجان انسان مار زهرآگین شده امروز کهن افسانۀ کین،…

افراطیت و تروریسم زنجیره ای از توطیه های بی پایان

نویسنده: مهرالدین مشید تهاجم شوروی به افغانستان و به صدا درآمدن…

عید غریبان

عید است رسم غصه ز دلها نچکاندیم درد و غم و…

محبت، شماره یکم، سال ۲۷م

شماره جدید محبت نشر شد. پیشکش تان باد!

روشنفکر از نظر رفقا و تعریف ما زحمتکشان سابق

Intellektualismus. آرام بختیاری روشنفکر،- یک روشنگر منتقد و عدالتخواه دمکرات مردمی آرامانگرا -…

پیام تبریکی  

بسم‌الله الرحمن الرحیم اجماع بزرگ ملی افغانستان به مناسبت حلول عید سعید…

عید خونین

رسول پویان جهان با نـقـشۀ اهـریمنی گـردیـده پـر دعوا چه داد و…

بازی های ژیوپولیتیکی یا دشنه های آخته بر گلوی مردم…

نویسنده: مهرالدین مشید بازی های سیاسی در جغرافیای افتاده زیر پاشنه…

ادریس علی

آقای "ادریس علی"، (به کُردی: ئیدریس عەلی) شاعر و نویسنده‌ی…

گزیده‌ای از مقالهٔ «هدف دوگانهٔ اکوسوسیالیسم دموکراتیک»

نویسنده: جیسون هی‎کل ــ با گذشت بیش از دو دهه از…

مثلث خبیثه ی استخباراتی ایکه افغانستان را به کام آتش…

نویسنده: مهرالدین مشید اقنوم سه گانه ی شرارت در نمادی از…

اعلام دشمنی با زنان؛ زیر پرسش بردن اسلام و یا…

نویسنده: مهرالدین مشید رهبر طالبان از غیبت تا حضور و اعلان…

ګوند، ائتلاف او خوځښت

نور محمد غفوری  په ټولنیزو فعالیتونو کې د ګډون وسیلې   د سیاسي…

از روزی می‌ترسم 

از روزی می‌ترسم  که سرم را بر روی سینه‌ات بگذارم و تپش…

چرا نجیب بارور را شماتت و تقبیح نماییم ؟

                 نوشته ی : اسماعیل فروغی           به…

«
»

عصر نت و مصیبت استعماری انگلیس

جبهۀ مردم برای نجات ایران (خط سوم)

اعلامیۀ شماره 24 

01.02.2020= 12 بهمن

بعد از قطع اینترنت سراسری ایران درایام تظاهرات آبان 1398 توسط  ملا، سعید رضا عاملی، منصوب به دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط علی خامنه ای، اکنون ، سکوت ایرانیان خارج از کشور، توسط عماد آبشناس از همان جناح، خواسته شده است. او در مقاله ای مندرج در اسپوتنیک به تاریخ 19 ژانویه2020  از آنان خواسته، که دست از سر مردم ایران بردارند و آنان را به حال خود گذارند. 

عمادآبشناس با رد بیانات گویندۀ جوان به مردم ایران، اظهار کرده که معتقد است تمام 80 میلیون نفر جمعیت ایران، باید حق شرکت در تمام تصمیم گیری ها را داشته باشند. و حال آنکه سناریوی” آنهایی که از شرایط ایران خوششان نمی آید بروند جای دیگر” توسط انجمن حجتیه در صدا و سیما به گویندۀ جوان ، دیکته شده  و بعد از اعتراض شدید مردم ایران ، از همان کانال دستور عذر خواهی به دختر جوان داده شد. والا، به چه مناسبت با یک گویندۀ جوان در امور مملکتی باید مصاحبه شود؟! و عماد آبشناس از همان جناح ولی فقیه، معتقد به ارجحیت تصمیم ولی فقیه بر تصمیم همه است، از این رو مقالۀ عماد آبشناس با کتمان واقعیت شروع شده است. 

سپس او ایرانیان خارج از کشور را به دسته های مختلف تقسیم کرده و هرکدام را به نوعی، به عدم لیاقت های فردی محکوم کرده و در نهایت خواسته حالا که این افراد از ایران رفته اند، دیگر کاری به ملت ایران نداشته باشند و به دنبال کار خود بروند! اصل مقاله در ضمیمه ارائه شده است. 

در مقابل شعار کارگران با ماهها تعویق در پرداخت حقوق، ” نان  کار آزادی ” جواب یک ملا این بود، مگر مردم برای این چیزها انقلاب کرده اند؟ مردم برای اسلام انقلاب کرده اند! 

این نحوه برخورد با درد مردم ، سند، نیرنگ بازان  وعدم لیاقت رژیم ملا در مملک داری بوده و خواهد بود . و سند استمرار استعماری سلطۀ خونین اش، در غارت بودجۀ ملی است. و همین سلطۀ نفرت انگیز در انواع شکل ها باعث خروج 8 میلون ایرانی از ایران شده است. 

ولی این خروج هرگز بدان معنا نبوده و نیست که ایرانیان وطن خود را به ملایان انگلیسی داده و برای همیشه ایران را رها کرده اند. 

اگر رژیم ملا در عصر نت ، طی یک انقلای مخملی به رنگ سیاه، توسط امپریالیست ها به ملت ایران تحمیل شده ، ولی این سلطۀ به وسعت جهان نیست. اگر چه رژیم با ترور تعدای از ایرانیان خارج از کشور سعی در گسترش سلطۀ خود داشت ولی از همه طرف مهار شده است. 

اینترنت ، این وسیلۀ  ارتباط جمعی 99% ها ، چپاولگران 1%  جهان را کلافه کرده است. احمد جنتی درشورای نگهبان گفت: از دست این دنیای حجازی به چه مصیبتی گرفتار شده ایم.

اینترنت مرزها را شکسته و مردم را در همۀ جهان  با صدا و تصویر به هم ربط داده است . این ابزار نوین، اهرم تغییر جهان است. سیستم ارتباط جهانی، خارج از سلطۀ حکومت های جبار شده است. اینترنت ابزار خبر رسانی شده است. از این رو امپر یالیست ها و نوکران منطقه ای آنان هراسان از اینترنت ، پایه های حکومتی خود را سست می بینند. همینطور است. پایه های حاکمیت آنان در حال لرزش است.  حال فریاد می زنند: “مخالفین نظام اگر راست میگن تشریف بیارورند ایران ! ” همۀ ایرانیان به واسطۀ اینترنت، در ایرانند. آینده از آن 99% است. این واقعیتی است انکار ناپذیر. رژیم نمی تواند پولی را که باید خرج ملت کند در حساب بانکی فرزندانش در بانک های آمریکا . اروپا پس انداز کند. لیست دزدی ها در فضای مجازی بار ها پخش شده است. 

انسان امروز در دنیای بی مرز زندگی می کند. 8 میلون ایرانی در خارج نه ، تحت شبکۀ نت ، در جهانی واحد هستند. و با تمام 99% جهان علیه جمهوری نکبت ملا فریاد می زنند و ملایان را در مقابل جهان جوابگو خواهند کرد. همه در یک واحد جهانی ناظر اعمال کثیف ملا و فریاد هموطنان در بند خود هستند. این تحول عظیم در صنعت و تکنولوژی جهان، گامی فراتر از رویا ها و آرزو های انسانی است. حیرت آور و بی نظیر است. قدرت در اختیار 99% است. رژیم نمی تواند به بهانۀ مبارزه با آمریکا، مرتکب غارت خزانۀ ملی، و انواع جنایت ها بشود. کار این رژیم در همین جا تمام است. 

شکم گرسنه دین و ایمون ندارد!    نوحه و روضه، دیگر اثر ندارد ! 

آنان که از همه طرف کم می آورند برای نجات خود از سقوط به چاه مذلت، به هر چیز چنگ می اندازند . حتا به توهین و تهمت . توهین، تهمت، دروغ، دزدی جنایت، همه از ویژگی های امپریالیست ها و نوکرانشان است. در سال 2006 توسط برخی از سازمان هایی که رژیم ملا را بخاطر جنایت هایش به دادگاه برده اند مبالغی برای مخارج دادگاه ها، از دولت هایی دریافت شده است، لیست آنان را، حزبی که در مقالۀ پیش مورد انتقاد قرار گرفت، در مقالۀ بعدی خود افشاء کرده است.  در دادگاه ایران تربیونال ، رژیم ملا محکوم شده است. مقصر اصلی چه در مورد جنایت ها، چه در تشکیل دادگاه ها و چه حواشی آن دادگاه، رژیم ملا است. 

امسال، سال شیر محمد علی ، جوان 22 ساله ای است که با 37 ضربه چاقو در زندان فشافویه به دستور رژیم ملا و با وعدۀ آزادی به قاتلان ابد، سلاخی شد. 

امسال سال پیروزی است.

پیروزی  شیر محمد علی بر رژیم ملا

شیر محمد علی در همه ایرانیان زنده است.